پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت‌الله محمدحسن قافی یزدی

حوزه/ استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی توكل بر خداوند و پایداری در مسیر حق بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از یزد، اعضای شورای حوزه علمیه استان یزد با آیت‌الله محمد حسن قافی یزدی از اساتید اخلاق و استاد سطوح عالی حوزه علمیه دیدار كردند.

در این دیدار آیت‌الله قافی در خصوص انقلاب اسلامی اظهار داشت: این انقلاب الهی است و امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای با علم الیقین می‌فرمایند كه این انقلاب، یك انقلاب الهی است.

استاد  حوزه علمیه افزود: خداوند خنثی كننده نقشه های باطل است و بر ذهن مومنین جاری می‌شود كه چگونه نقشه‌های باطل بر ضد نظام اسلامی را خنثی كنند و قطعا خداوند مومنین را یاری خواهد كرد.

استاد اخلاق حوزه یزد طبق آیه شریفه «إِنَّا لَنَنْصُرُ رُسُلَنَا وَالَّذِینَ آمَنُوا فِی الْحَیاةِ الدُّنْیا وَیوْمَ یقُومُ الْأَشْهَاد» افزود: طبق این آیه شریفه نصرت الهی شامل پیامبران و كسانی كه ایمان آورده‌اند می‌شود هم در زندگی دنیا و هم روزی كه گواهان برای گواهی دادن به پا می‌خیزند.

آیت‌الله قافی در پایان با بیان اینكه باید توكل و امیدمان به خداوند را بیشتر كنیم افزود: از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی توكل بر خداوند و پایداری در مسیر حق بود كه این خصلت‌ها در وجود حضرت امام خمینی(ره) نمود پیدا كرده بود و قطعا این موارد بود كه به پیروزی انقلاب اسلامی كمك کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha