جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعدام دو جوان بحرینی

حوزه/ جمعیت وفاق اسلامی بحرین از شهادت "علی العرب" ۲۵ ساله و "احمد الملالی" ۲۴ ساله خبر داد و ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه خواستار برپایی خشم مردمی در بحرین شد و جنبش حق دولت آمریکا و انگلیس را مسئول اجرای احکام اعدام دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعیت وفاق اسلامی بحرین از شهادت "علی العرب" 25 ساله و "احمد الملالی" 24 ساله خبر داد و ائتلاف جوانان 14 فوریه خواستار برپایی خشم مردمی در بحرین شد و جنبش حق دولت آمریکا و انگلیس را مسئول اجرای احکام اعدام دانست.

 

جمعیت وفاق: اعدام جوانان بحرین با اصرار پادشاه بحرین انجام گرفت

جمعیت وفاق اشاره کرد: رژیم آل خلیفه "العرب و الملالی" را به خاطر مسائل سیاسی و بعد از گرفتن اعتراف زیر شکنجه و از طریق قتل خارج از قانون اعدام کرده است.

این جمعیت افزود: اعدام این دو جوان علی رغم درخواست های بین المللی برای عدم اعدام آن دو، با اصرار و امضای پادشاه بحرین انجام گرفت و پیکر شهدا برای تشییع و دفن به خانواده ها تحویل داده نشده و شهروندان از مشارکت در مراسم منع شده اند.

 

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه خواستار برپایی تظاهرات مردمی شد

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در بیانیه ای گفت: رژیم آل خلیفه با این جنایت، تمامی ملت را هدف قرار داده است و ما این مصیبت را به خانواده شهدا و ملت بحرین تسلیت می گوییم.

این ائتلاف افزود: فکر همزیستی با رژیم آل خلیفه محال است و باید فعالانه و با مقاومت برای سرنگونی این رژیم تلاش کنیم.

ائتلاف جوانان خواستار حضور فعال در میدان ها شد و اعلام عزای عمومی در کشور کرد و بر مشارکت در مراسم عزای شهدا و حضور در تظاهرات محکومیت این جنایت بزرگ تاکید نمود.

 

جنبش حق اعدام دو جوان بحرینی توسط رژیم آل خلیفه را محکوم کرد

جنش حق این فاجعه را به ملت بحرین تسلیت گفت و جنایت اعدام "الملالی و العرب" توسط رژیم آل خلیفه را محکوم کرد.

این جنبش گفت: اعدام این دو جوان بحرینی با چراغ سبز انگلیس و آمریکا و در دادگاهی که از ساده ترین معیار های محاکمه عادلانه برخوردار نیست انجام گرفت.

جنبش حق خواستار اتحاد نیرو های معارض و یکپارچه کردن موضع ها از طریق ارتباطات برای عمل به مسئولیت در مقابل خون شهدا شد.

این جنبش تاکید کرد: رژیم آل خلیفه از پیامد های اقدامات خشنونت بار و تروریستی خود در امان نخواهد ماند و تنها باعث ایجاد نا آرامشی بیشتر در کشور می شود و چهره خونین خود را به می شناساند.

شایان ذکر است که کشور بحرین از روز جمعه شاهد حضور گسترده نیرو های امنیتی در مناطق مختلف این کشور بوده تا جلوی واکنش خشمگین مردمی به اعدام دو جوان بحرینی را بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha