پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
توئیت جنجالی خبرنگار ایرلندی درباره فروشگاه حلال برایش دردسرساز شد

حوزه/ یک خبرنگار ایرلندی که «گفته های نفرت انگیز و ضداسلامی» زیادی در فضای مجازی منتشر کرده اخیرا به خاطر یک توئیت علیه فروشگاه حلال، مورد سخره کاربران مجازی قرار گرفته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از indy100، یک خبرنگار ایرلندی، نظریه پرداز توطئه و از مخالفان پرسروصدای مهاجران در غرب، که به خاطر دیدگاه های اسلام ستیز بحث برانگیز و جنجالی شناخته شده است، علیه یک فروشگاه حلال در ایرلند شکایت کرد که برایش گران تمام شد.

جما اودهرتی، 50 ساله که اوایل ماه اخیر به خاطر «گفته های نفرت محور» از یوتیوب نیز اخراج شده، روز جمعه در پیامی توئیتری، فروش گوشت حلال در یک مغازه در شهرستان روسکومون را اسلامی شدن ایرلند و اتفاقی خطرناک توصیف کرد.

وی که پیش از این نیز گفته های متعصبانه ای پیرامون حملات تروریستی به مساجد کرایست چرچ که در آن 51 مسلمان جان خود را از دست دادند گفته بود،  گویی به توئیت هایی که می نوشت فکر نکرده بود، زیرا جواب هایی که مردم برایش نوشتند، همگی انتقادی و محکوم کننده بودند.

منتقدان به سخنان این اسلام ستیز اعلام کردند که باز شدن فروشگاه های حلال در سرتاسر دنیا امری عادی است و وی باید به فرهنگ و اعتقادات دیگر مردم جهان به ویژه در کشور ایرلند احترام بگذارد.

یک کاربر توئیتری گفته بود که مغازه های ایرلندی نیز در سرتاسر دنیا هستند، ولی دلیل نمی شود که ما تصور کنیم ایرلندی ها می خواهند کشور ما را تسخیر کنند! برخی به افتتاح ساختارهای ایرلندی در کوالالامپور مالزی نیز اشاره کرده و با لحنی طعنه آمیز این اقدام را «ایرلندی سازی» دنیا خطاب کرده اند!

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha