پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 اعدام جوانان بحرینی

حوزه/ شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی بحرین گفت: اعدام "علی العرب" و "احمد الملالی" دو جوان بحرینی، جنایتی وحشتناک، قتل انسان بی گناه و انتقام جویی از آرمان های این جوانان در آزادی، عزّت و کرامت است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی بحرین گفت: اعدام "علی العرب" و "احمد الملالی" دو جوان بحرینی، جنایتی وحشتناک، قتل انسان بی گناه و انتقام جویی از آرمان های این جوانان در آزادی، عزّت و کرامت است.

شیخ الدیهی اشاره کرد: اقدامات دادگاه بحرین علیه انقلابیون نوعی صحنه سازی محض است و در آن چیزی جز عدالت دروغین نیست.

وی تاکید کرد: "العرب" و الملالی" شهدای وطن، اعتقادات، پایداری، صلابت، شجاعت و ارزش های انسانی والا هستند.

معاون دبیرکل وفاق خطاب به مادر شهید الملالی گفت:«پسرت تاج سر همگی ماست، تمامی بحرین به شهدای خود افتخار می کند، مبارک باد بر تو این قهرمانی که به هنگام رویا رویی با مرگ می گفت: برای من گریه نکن، شهادت آرزیم من است و این امر تحقق یافت».

شیخ الدیهی اعدام این دو جوان بحرینی را نتیجه سرسپردگی رژیم آل خلیفه به صهیونیست ها دانست و گفت: این رژیم بعد از شکست در پایان دادن به بحران داخلی و نیازش به جبران فقدان مشروعیت مردمی با حمایت خارجی به این کار دست زد.

وی با تاکید بر اینکه رژیم با اعدام این دو جوان، خود را اعدام کرده است، اشاره کرد:  آن ها گمان می کنند با این اقدامات ملت ما را از حرکت در مسیر خود باز می دارند، امّا ما به راه خود در مسیر شهدا برای تحقق خواسته های عادلانه و رسیدن به کرامت ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha