جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مکارم شیرازی

حوزه/ آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی قبل از هر چیز از زحمات ایشان در این مدت نسبتا کوتاه تقدیر و تشکر کرده و ایشان را مرد تحول در دستگاه قضایی دانستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، در دیدار آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی و رئیس قوه قضائیه مسائل مهمی همچون سرنوشت زندانیان مهریه، پرونده‌های اختلاس، زندانیان محکوم به قصاص، اطاله دادرسی و ... مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار قبل از هر چیز از زحمات رئیس دستگاه قضا در این مدت نسبتا کوتاه تقدیر و تشکر کرد و وی را مرد تحول در دستگاه قضایی دانستند.

وی یکی از مشکلات را حکم دادگاه‌ها مبنی بر عدم الزام زوجه به تمکین تا اتمام اقساط مهریه دانست و با توجه به طولانی بودن مدت اقساط که در بعضی موارد تا ده‌ها سال به طول می‌انجامد، اظهار داشت: از نظر حکم شرع باید با پرداخت قسط اول زوجه تمکین کند.

طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مکارم شیرازی، در پایان این مرجع تقلید با ابراز خرسندی از حل یکی پس از دیگری مشکلات سابق، توفیقات رئیس دستگاه قضا و همکارانشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha