جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام اسکندری

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از توان حوزه و ظرفیت های علمی و اجرایی کشور به سطح بالایی از توانمندی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری بعدازظهرامروز در دیدار مدیران سازمان تبلیغات اسلامی کشور با آیت الله العظمی جوادی آملی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی پس از سه دهه از فعالیت های خود در کشور رویکرد جدیدی را تجربه می کند.

وی افزود: پس از دو دهه اول، فعالیت این سازمان به دلیل جنگ و مشکلات کشور به ظرفیت های لازم خود دست نیافت ولی در ده سال اخیر این سازمان با مدیریت جدید به قله هایی رسیده است که تا کنون تصور نمی شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: در این سالها سازمان تبلیغات اسلامی توانست در عرصه های مختلف در سطح کشور درخشش داشته باشد و  با استفاده از توان حوزه و ظرفیت های  علمی و اجرایی کشور به این سطح از توانمندی برسد.

وی گفت: این گسترش در حوزه محصولات و عرضه خدمات بسیار متنوع بوده است؛ ایجاد 10موسسه مستقل و وابسته به سازمان از جمله دارالقرآن های کشور می باشد.

حجت الاسلام  والمسلمین اسکندری عنوان کرد: استفاده از تجهیزات روز به منظور توسعه فرهنگ و ترویج مبانی ارزشی و همچنین استفاده از تمام ظرفیت های کشور برای نیل به مقصود عالی نظام که همانا رشد دین در کشور است از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.

وی گفت: سایت تبیان این سازمان هر روز نزدیک به 700تا 800هزار بازدید کننده دارد و برخی کتب این سازمان به چاپ صدم رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری بیان کرد: ساماندهی هیات های مذهبی از مهمترین اقدامات این سازمان بوده است که با حمایت و نظارت از آنان در جهت رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی در این راستا گام های جدی برداشته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی عنوان کرد: اعزام بیش از 50هزار مبلغ به سراسر کشور در ایام تبلیغی و همچنین استقرار سه هزار مبلغ در سراسر کشور از جمله فعالیت های این سازمان است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha