جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قق

نشست مشاورین مذهبی مدارس امین اصفهان با حضور مسئولان حوزوی جهت بررسی مشکلات و راهکارهای این عرصه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در اصفهان، حجت الاسلام عباسی، مسؤل واحد تبلیغ وآموزشهای کاربردی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در این نشست گزارشی از روند برنامه های مدارس محمد امین در استان اصفهان ارائه واز نحوه به کار گیری مبلغین در این مدارس سخن گفت.

وی استقبال زیاد آموزش وپرورش ومدارس را یکی از دلایل با کیفیت ودقیق کار کردن مشاورین مذهبی مدارس دانست وافزود: طلاب مبلغ ما در مدارس توانسته اند نظر مدیران مدارس، کادر آموزشی، دانش آموزان مدرسه واولیاء دانش آموزان رانسبت مباحث دینی وتقیدات اسلامی جلب وگامهای بسیار مثبتی در این راستا بردارند.

مسؤل واحد تبلیغ وآموزشهای کاربردی حوزه تصریح کرد:  داشتن نقشه راه وطرح تربیتی برای مبلغین یکی از موفقیت‌های این طرح است

گفتنی است: در ادامه این مراسم، مشاورین مذهبی مدارس، اجمالی از برنامه های خود را مطرح وبه بعضی از مشکلات این طرح پرداختند.

حجت الاسلام مومنی، معاون تهذیب وتبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان نیز طی سخنان کوتاهی  در ادامه ضمن تشکر از زحمات مبلغین ؛حضور این افراد را در مدارس و باز شدن فضای ارتباطی مبلغین به صورت مستقیم با دانش آموزان را یکی از نعمت های الهی دانست و بیان داشت: برای پیشبرد اهداف این طرح تقویت ایمان ومجهز شدن به ابزارهای بروز تبلیغی، مهمترین عامل است.

وی ،اثر پذیری بیشتر سخنان وبرنامه ها ،عمل گرایی سخنران ومبلغ را مهمترین روش دانسته وابراز امیدواری کرد با وجود این روحیه ی در همه مبلغین، برنامه های این طرح به نتیجه عالی برسد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha