جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدرضا بابايی

حوزه/امام جمعه فردوس گفت: نماز جمعه نمودی از حاکمیت و اقتدار مسلمانان است که سبب امیدواری هم‌کیشان و متحدان و ناامیدی دشمنان می شود.

حجت الاسلام محمدرضا بابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با بیان اهمیت نماز جمعه در جامعه گفت: نماز جمعه جایگاه مهم و والایی نزد خداوند و ائمه اطهار (ع) دارد و این نماز اوج تعالی بصیرتی و ایمانی انسان را نشان می دهد.

وی ادامه داد: نماز جمعه زمینه‌ساز رشد شخصیت ایمانی انسان  است و ضمن ایجاد آرامش در انسان، شخصت الهی مومنان را ارتقاء می‌دهد.

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه نمازجمعه سبب رشد ایمانی، بصیرتی و اجتماعی می شود، تصریح کرد:  نمازجمعه ضمن تقویت ارتباط انسان با خداوند، انسان را توانمند می‌کند و باعث رشد و تعالی انسان در زمینه های مختلف می شود.

حجت الاسلام بابایی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و تاکید امام خمینی (ره)،  نماز جمعه در ایران  احیا شد و امروز به اجتماعی برای اتحاد و همدلی میان جامعه تبدیل شده است.

وی، نماز جمعه را مظهر عزم ملی خواند و ادامه داد: نماز جمعه نمودی از حاکمیت و اقتدار مسلمانان است که سبب امیدواری همکیشان و متحدان و ناامیدی دشمنان می شود.

امام جمعه فردوس با بیان سخن امام(ره) که "نماز جمعه سنگر است و این سنگرها را پرکنید" تاکید کرد: نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است باید هر چه با شکوه تر و پر محتواتر اقامه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha