جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز جامعه درمانی و سلامت شهر چغادک

حوزه/ حجت الاسلام خدری با تاکید بر نهادنیه سازی فرهنگ سلامت در جامعه گفت: نهاد امامت جمعه چغادک این آمادگی را دارد که در فرهنگ سازی مسائل مربوط به بهداشت و درمان در کنار مسئولان مرکز جامع درمانی این شهر به ترویج فرهنگ سلامت در جامعه کمک کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، صبح امروز در بازدید از مرکز جامعه درمانی و سلامت شهر چغادک، با تاکید بر نهادنیه سازی فرهنگ سلامت در جامعه اظهار داشت: نهاد امامت جمعه چغادک این آمادگی را دارد که در فرهنگ سازی مسائل مربوط به بهداشت و درمان در کنار مسئولان مرکز جامع درمانی این شهر به ترویج فرهنگ سلامت در جامعه کمک کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، اهمیت مرکز بهداشت در هر مکان را بسیار زیاد عنوان کرد و افزود: وضعیت امروز جامعه با فرهنگ سازی که صورت گرفته با چندین سال قبل بسیار تفاوت دارد و با فرهنگ سازی که انجام شده بسیاری از امور در این حوزه در جامعه نهادنیه شده است.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه تریبون نماز جمعه صدای یک ملت است گفت: مطالبات مردم را از طریق تریبون نماز جمعه بارها عنوان کرده ایم و بسیاری از دغدغه های و نگرانی ها مردم طی این مدت از این طریق عنوان بیان شده است.

شبانی، سرپرست مرکزخدمات درمانی شهر چغادک، نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حضور امام جمعه شهر چغادک در این مرکز اظهار داشت: وظیفه اصلی ما خدمت رسانی به مردم و در این راه همه توان و نیروی خود را بکار خواهیم گرفت.

گفتنی است در پایان این جلسه حجت الاسلام خدری با اهدای لوح تقدیری از تلاش های شبانی سرپرست مرکز خدمات درمانی شهر چغادک تقدیر کرد.

همچنین پس از این جلسه امام جمعه چغادک با حضور در بین پرسنل این مرکز از وضعیت خدمات درمانی به مردم و بخش های مختلف بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha