چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رضا خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان توسط مرکز نیکوکاری شهر چغادک جهت کمک به سیل زدگان جمع آوری شد که این در نوع خود کار بسیار بزرگ و جهادی در راستای کمک به هم نوعان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در نشستی با اعضای مرکز نیکوکاری شهر چغادک با گرامیداشت فرا رسیدن چهلمین سال اقامه نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: از زمان راه اندازی مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه الزهرا(س) روز به روز شاهد پیشرفت های خوبی در مساعدت و کمک های خیرین به مردم نیازمند بوده ایم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه کمک های خوبی در این مدت جذب شده است، ابراز داشت: مبلغ 200 میلیون تومان توسط مرکز نیکوکاری شهر چغادک جهت کمک به سیل زدگان جمع آوری شد که این در نوع خود کار بسیار بزرگ و جهادی در راستای کمک به هم نوعان بود.

امام جمعه چغادک افزود: مرکز نیکوکاری شهر چغادک کمک و بازوی خوبی برای نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) است و هر زمانی که فراخوانی برای کمک به نیازمندان زده شده است الحمدلله خیرین و مردم به موقع پای کار آمده اند.

وی گفت: این اتفاق خوبی است که مرکز نیکوکاری با فعالیت های خود توانسته اعتماد مردم را جلب کند و نعمتی است که باید قدردان آن باشیم.

حجت الاسلام خدری در ادامه سخنان خود به روایتی از پیامبر اسلام(ص) اشاره کرد و گفت: حضرت محمد(ص) فرموده اند محبوب ترین بده خدا کسی است که بیشترین نفع را به مردم برساند؛ اگر انسان بداند که این کاری که انجام می دهد یک عبادت است و به چشم نعمت به آن نگاه کند بسیار برای آن شیرین خواهد بود و نسبت به برخی ناملایماتی که در طول کار ممکن است ببیند، دلسرد نمی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha