جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نصرت الله لطفی

حوزه/ لطفی گفت: تجلی عینی مردمی بودن نظام که رمز شکست ناپذیری هر نظامی است، همین برگزاری شعائر دینی و تعظیم شعائر اسلامی است که اولین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، نصرت الله لطفی، پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نظام دو قطبی جهان متاثر از جهان استکباری بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در این شرایط با سه ویژگی مردمی بودن، اسلامی بودن و استکبار ستیزی شکل گرفت، گفت: در این عرصه پشتیبانی و همراهی مردم شاخصه  و راز پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: تجلی عینی مردمی بودن نظام که رمز شکست ناپذیری هر نظامی است، همین برگزاری شعائر دینی و تعظیم شعائر اسلامی است که اولین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی متذکر شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  مشتمل بر همه نهادها و آحاد مردم است، در حقیقت این سازمان، یک نهاد فراسازمانی است.

لطفی اذعان کرد: خلق حماسه ها با حضور مردم رقم می خورد ولی تحقق این امر، نیازمند مدیر و مدیریت است، برگزاری و راه اندازی یک راهپیمایی صرفا با یک ابلاغ و بیانیه رقم نمی خورد.

تنها راه رهایی از مشکلات جامعه اعمال مدیریت جهادی است

در ادامه جلسه جعفر عسگری، رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان کرد: همدلی ها وهمراهی ها باعث انجام وظیفه و رسالت در طول حدود سه دهه فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اصفهان می شود.

وی تصریح کرد: در طول این سال ها برگزاری مراسم های تشییع شهدای دفاع مقدس، چون شهید حججی و شهدای غواص، برگزاری یوم الله ۲۲ بهمن و روز قدس و تجلیل از چهره های ماندگار انقلاب و پیشکسوتان و دیدار مردم اصفهان با رهبرمعظم انقلاب  و برگزاری حماسه ۸ دی تنها بخشی از خدمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان است.

مسئول سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان اذعان کرد: در پیروی از ولایت، باید صادق وثابت قدم باشیم و هیچ گاه خط و خطوط سیاسی ما نباید بر عملکرد ما تاثیر بگذارد.

وی ابراز کرد: تمام سعی خود را کردیم که عزت و استقلال شورای هماهنگی را حفظ کنیم و همواره سخنران هایی برای جلسات  دعوت کردیم که حرف مردم و انقلاب را بزنند.

عسگری خاطرنشان کرد: امروز تنها راه رهایی از مشکلات جامعه اعمال مدیریت جهادی است و این درسی است که شهدا به ما دادند.

وی ابراز کرد: به کارگیری جوانان از دیگر مطالبات رهبری است که باید در همه بدنه نظام اتفاق بیفتد، خدمتگذاری صادقانه رمز موفقیت و سربلندی در پیشگاه خدا و مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha