جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید حسین بهشتی نژاد

حوزه/ حجت الاسلام بهشتی نژاد گفت: یکی از فلسفه های شکل گیری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این بود که حضور مردم در صحنه دائما انجام شود،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید با برنامه ریزی صحیح ودقیق سبب حضور دائمی مردم در صحنه را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سید حسین بهشتی نژاد، امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: رساندن پیام های الهی و تعظیم شعائر از زیباترین خدمات است.

وی با اشاره به تدبیر حکیمانه امام راحل مبنی بر دستور تشکیل سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: فلسفه تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی براین اساس است که یکی از ارکان مهم نهضت، حضور مردم در صحنه است.

مسئول اسبق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: حضور مردم در صحنه یکی از سخت ترین شرایط برای دشمنان است، چرا که یکی از نقسه های دائمی دشمنان این بوده که این حضور را کم رنگ کند و یا خدایی نکرده  مردم را در مقابل نظام قرار دهد.

وی ادامه داد: یکی از فلسفه های شکل گیری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این بود که حضور مردم در صحنه دائما انجام شود، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید با برنامه ریزی صحیح و دقیق سبب حضور دائمی مردم در صحنه را فراهم کند.

حجت الاسلام بهشتی نژاد عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در روز قدس و ۲۲ بهمن تمام ظرفیت های کشور را برای شکل گیری عالی ترین حضور مردم بکار می گیرد.

وی در پایان با برشمردن برخی از خدمات جعفر عسگری پس از ۲۸ سال خدمت مستمر در  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تحت عنوان معاون و ریاست این شورا اذعان داشت: امروز با حضور نمایندگان دستگاه ها و نهادهای دولتی از کسی تکریم می شود که صداقت و اخلاص و دغدغه مندی از شاخصه های این شخصیت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha