جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی رضایی تهرانی

حوزه/ مدیر مجمع عالی حکمت اسلامی با بیان این که در برهه ای کلاس های درس حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در مشهد غریبانه برگزار می شد، گفت: در این چندروزه طلاب حوزه علمیه خراسان استقبال بی نظیری از حضور معظم له داشته و دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام علی رضایی تهرانی، رئیس مجمع عالی حکمت اسلامی، در نشست نخبگان و اساتید علوم عقلی با آیت الله العظمی جوادی آملی به ارائه گزارشی از عملکرد مجمع عالی حکمت اسلامی پرداخت.

وی با بیان این که محل برگزاری این نشست مبارک، پیش از این حزب جمهوری اسلامی بوده که توسط شهید بهشتی و شهید هاشمی نژاد برای این منظور در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: باعث خرسندی است که در حال حاضر فعالیت های متعدد علمی و مراکز قرآنی در آن مشغول به کار بوده و مدرسه تخصصی قرآن و عترت و هیات های اندیشه ورز نیز اینجا فعالند.

رئیس مجمع عالی حکمت اسلامی با بیان این که با عنایت نظر مدیرحوزه علمیه خراسان گوشه ای از مجموعه به این مجمع تعلق گرفته است، افزود: این جلسه نخستین جلسه مشترک مجمع عالی حکمت و حوزه علمیه خراسان است.

حجت الاسلام رضایی تهرانی با بیان این که در برهه ای حضرت آیت الله جوادی آملی به مشهدالرضا تشریف می آوردند اما درس طبق گزارشات غریبانه برگزار می شد، خاطر نشان کرد: به حمد الله در این چندروزه در مشهد جان های مشتاق و دل های منتظر طلاب حوزه علمیه خراسان استقبال و بدرقه بی نظیری از معظم له داشته و دارند که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر گستره تعلیم حضرت آیت الله جوادی آملی از مرزها نیز فراتر رفته است آن طور که بر اساس بیان معظم له، روزی گورباچف در شوروی سابق گمان می کرد ما آنجا رفته ایم تا تسلیم نامه کنیم در صورتی که تسلیم نامه نبود بلکه فضا مهیا برای تعلیم نامه بود و کسانی که در شوروی سابق بودند حتی برای یکصد دقیقه نشستند و درس گوش کردند.

رئیس مجمع عالی حکمت اسلامی با بیان این که خدا را شاکریم که گستره تعلیم معظم له جهانی شده و این رسالت جهانی نیز تحقق پیدا کرده است، ابراز کرد: امیدواریم اینگونه مجالس همچنان مستمر بوده و در مشهد الرضا امتداد پیدا کند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha