پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهدی خوبانی - حوزه مازندران

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که علیرغم همه تلاش های دشمن، انقلاب اسلامی با سرعت در مسیر اصلی خود در حرکت است، گفت: امروز دشمنان در برابر عزت و عظمت این ملت شکست خورده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان، در این شهرستان برگزار شد به جایگاه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار منطقه ای برخوردار است.

وی، پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب را یکی از دلایل مهم عزت و اقتدار نظام اسلامی برشمرد و افزود: ملت بزرگ ایران در همه عرصه ها و صحنه های چهار دهه اخیر خوش درخشیدند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که دشمنان در چهل سال اخیر همواره تلاش کردند تا مردم را از مسیر انقلاب منحرف کنند، بیان داشت: هوشیاری و بصیرت ملت بزرگ ایران همه توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه از پشتیبانی انقلاب دست نخواهند کشید، ادامه داد: مردم چهار دهه است که با حضور با صلابت خود در صحنه های حساس، حمایت خود را از انقلاب اعلام می کنند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر با مشکلات و بحران های بسیاری مواجه بوده است، گفت: اما همه این بحران ها با مدیریت صحیح رهبری انقلاب و هوشیاری مردم خنثی شده است.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که امروز انقلاب اسلامی با قدرت در مسیر اصلی خود در حرکت است، بیان داشت: هیچ قدرتی نمی تواند مانع تحقق اهداف انقلاب و نظام اسلامی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران، تلاش های دشمن برای جلوگیری رشد و تعالی ایران اسلامی را بی فایده دانست و افزود: در طول چهار دهه اخیر جریان های بسیاری تلاش کردند تا انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کنند، اما همواره شکست خوردند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که علیرغم همه تلاش های دشمن، انقلاب اسلامی با سرعت در مسیر اصلی خود در حرکت است، بیان داشت: امروز دشمنان در برابر عزت و عظمت این ملت شکست خورده اند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به شکست توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در منطقه و جهان نقش آفرینی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha