جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رسانه

دبیر شورای فضای مجازی حوزه علمیه اصفهان از برگزاری دوره تربیت مربی سواد رسانه ای با رویکرد نوجوان با همکاری سازمان فضای مجازی سراج، شجره طیبه صالحین و صدا و سیمای استان اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا ناجی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان اظهار کرد: دوره تربیت مربی سواد رسانه ای با رویکرد نوجوان برگزار شد.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: با توجه به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری در حوزه نوجوان و فعالیت جهادی در فضای مجازی به همت معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان و در راستای فعالیت‌های رسانه ای این معاونت با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و شجره طیبه صالحین  استان اصفهان این دوره برگزار شد.

وی در مورد افراد شرکت کننده در دوره گفت: در این دوره بیش از۱۰۰ نفر از طلاب حوزه علمیه اصفهان که متشکل از اساتید سواد رسانه و طلاب طرح مدارس امین  در سطح استان و طلاب فعال در عرصه رسانه و همچنین حدود ۲۰۰ نفر از فعالین فرهنگی در سطح اصفهان از خواهران و برادران شرکت دارند.

دبیر شورای فضای مجازی حوزه علمیه اصفهان پیرامون مباحث مطرح شده در این دوره افزود: نوجوان دیجیتال، سواد بازی های رایانه ای، سبک زندگی، روانشناسی نوجوان، مدیریت میل جنسی، فرهنگ شهرت و سلبریتی ها، مدریت بدن و هویت نمایشی، خلاقیت در ارائه برای نوجوان، اعتیاد رسانه ای، هرزه نگاری از جمله مباحثی است که اساتید در این دوره به ارائه آنها می پردازند.

وی  در پایان ضمن تشکر از صدا و سیمای استان اصفهان به نحوه برگزاری این دوره اشاره کرد و گفت: در این دوره که در سالن همایشهای صدا و سیمای استان اصفهان در حال برگزاری است از اساتید مطرح کشوری در حوزه سواد رسانه و گرایش نوجوان دعوت به عمل آمده که در بخش برادران و خواهران مورد استقبال طلاب و حدود ۲۰۰ نفر از فعالین فرهنگی در سطح اصفهان قرار گرفته است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha