جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 858810
۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
سید عباس حسینی پور

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه یزد از تربیت طلاب زباندان خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد با اشاره به دوره تابستانه مکالمه عربی در یزد، گفت: این طرح همه ساله با حضور فعال طلاب حوزه علمیه یزد برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد به شرکت 50 نفر از طلاب استان در طرح تابستانه مکالمه عربی اشاره و اضافه کرد: به طور میانگین در هر سال شاهد رشد حضور طلاب در این دوره ها در سطح استان بودیم.

وی عنوان کرد: این دوره برای سه هفته برنامه ریزی شد که یک هفته در مدرسه علمیه جعفریه شهرستان تفت و دو هفته در مدرسه علمیه شفیعیه شهرستان یزد با حضور اساتید استانی و همچنین دکتر ابوسنیه نویسنده و خبرنگار فلسطینی و دانشجوی جامعه المصطفی العالمیه برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی پور ادامه داد: در این سال ها حوزه علمیه استان یزد موفق به تربیت تعداد فراوانی طلاب زبان دان در رشته مکالمه عربی شده است که از این تعداد تاکنون 11 نفر موفق به اخذ مجوز تدریس از سوی مرکز زبان حوزه های علمیه شده اند و امید داریم از این دوره نیز بتوانیم طلابی را جهت شرکت در آزمون استادی مکالمه عربی معرفی کنیم که پس از جمع بندی نمرات و ارزیابی طلاب حاضر در دوره، بهترین ها را جهت معرفی به مرکز زبان انتخاب کنیم.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در پایان از زحمات تمام کسانی که در برگزرای این دوره ما را یاری دادند به ویژه حجت الاسلام و المسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد و حجت الاسلام سید محمد حسینی که مدیریت این دوره را به عهده داشتند، کمال قدرانی و تشکر را داریم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha