جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمد رضایی - خراسان جنوبی

حوزه/ ساخت حدود ۲ هزار مدرسه، ساخت بیش از یک هزار مسجد، تحت پوشش قرار دادن بیش از ۶۰۰ هزار نفر و بیش از ۲۰ هزار یتیم از جمله اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، شامگاه دوشنبه در مراسم اهدای 13 سری جهیزیه به نوعروسان استان از سوی بنیاد برکت، گفت: کارهای خیر ریشه در تفکر اصیل اسلام ناب دارد.

وی ادامه داد: تشکر و قدردانی برای این کارها توسط اولیای الهی صورت می‌گیرد و ما نیز احیاگران سیره عملی اهل بیت(ع) هستیم؛ ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سطح کشور برکات بسیار فراوانی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، زیرساخت‌ها، کارآفرینی و توسعه و اشتغال داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات ستاد فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد: ساخت حدود 2 هزار مدرسه، ساخت بیش از یک هزار مسجد، تحت پوشش قرار دادن بیش از 600 هزار نفر و بیش از 20 هزار یتیم از جمله اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کشور است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به  فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های خیرخواهانه در کشور همان احیای فرهنگ نورانی اهل بیت(ع) است و این کارهای خیرگونه نمی‌توان ارز‌شگذاری کرد.

وی ادامه داد: انجام کار خیر معامله با خدا است و کوچکترین قدمی که در راه رضای خدا برداریم بزرگترین قدم‌ها به سمت ما برای توفیقات آماده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی این کار را حرکتی بزرگ و ارزشمند دانست و عنوان کرد: برخی از این کارهای خیر اجر آن بیش از هزار طواف است و هزاران زوج جوان در کشور برای رفتن به خانه بخت مورد لطف این حرکت بزرگ خیرخواهانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قرار گرفتند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه کار های خیز باید در جامعه فرهنگ سازی شود بیان کرد: انجام امورات خیر باید توسعه یابد و همگانی شود و برای اینگونه کارهای خیر فرهنگ سازی صورت گیرد؛ انجام کارهای خیر مانند توزیع جهیزیه قدمی در جهت محرومیت زدایی است و خود آن ترویج ازدواج آسان است.

وی افزود: اهدای جهیزیه به نوعروسان و ازدواج آسان هدایت جامعه به سمت کاهش هزینه‌ها و حس نوع دوستی است و باید ایران اسلامی الگوی تمام عیار برای عالم بشریت باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی دین اسلام را دین عزت و بشریت دانست و گفت: باید این حس نوع دوستی در جامعه تقویت شود و کارهای خیر تحت لوای دین اسلام گسترش یابد و دین اسلام نیز دین عزت به بشریت است.

انتهای پیام/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha