جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران از خبرگزاری حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با حضور در خبرگزاری حوزه از نزدیک در جریان فعالیت های این رسانه حوزوی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران امروز سه شنبه 8 مردادماه 1398 با حضور در دفتر خبرگزاری حوزه در بلوار جمهوری شهر قم از نزدیک با فعالیت های این نهاد آشنا شده و از بخش های مختلف این خبرگزاری نیز بازدید کرد.

دیدار و گفت و گو با مسئولان، دبیران و کارکنان خبرگزاری حوزه نیز از دیگر بخش های این برنامه بود.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان شاگرد درس خارج حضرات آیات فاضل لنکرانی و تبریزی و شاگرد درس تفسیر حضرت آیت الله جوادی آملی بوده و دروس مقدمات و سطح را در محضر اساتیدی همچون آیات و حجج اسلام والمسلمین ایزدی نجف آبادی، وجدانی فخر، فیض سرابی، ضیایی، روشنی، شب زنده دار، پایانی، اعتمادی و ستوده فرا گرفته است.

وی پیش از مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران، معاونت آموزش و امور واحدهای آموزشی و مدیریت حوزه علمیه برادران استان تهران را نیز به مدت 9 سال در کارنامه خود دارد.

گفتنی است، انعکاس مستمر و به‌هنگام آخرین دیدگاه‌های مراجع عظام و بزرگان حوزه و اخبار مراکز، مدارس و مؤسسات حوزوی؛ تعامل خبری منظم با رسانه‌های جمعی کشور به ویژه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها؛ اعزام خبرنگار به خارج از کشور و تهیه گزارش‌های مبسوط از مؤسسات اسلامی و دینی مستقر در خارج کشور؛ اعزام خبرنگار به استان‌های مختلف، تهیه گزارش از مدارس علمیه و مراکز حوزوی و گفت‌وگو با ائمه‌جمعه و مسئولان حوزوی و فرهنگی مناطق مختلف کشور از اهم فعالیت های خبرگزاری حوزه است.

از دیگر فعالیت‌ها و دستاوردهای این خبرگزاری می توان به پوشش خبری مناسب همایش‌های حوزوی، کشوری و بین‌المللی همراه با گفت‌وگوی اختصاصی با شخصیت‌های ملی و بین‌المللی و انعکاس نظرات آنان پیرامون جایگاه و وضعیت حوزه‌های علمیه و نقش و تأثیر انقلاب اسلامی بر رویدادهای جهان و مهم‌ترین مباحث روز ایران و جهان اشاره کرد.

خبرگزاری حوزه، وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه است و حجت الاسلام والمسلمین سید مفید کوهساری، مدیرمسئول این خبرگزاری می باشد.

دفتر خبرگزاری حوزه در قم، بلوارامین، بلوار جمهوری اسلامی، کوچه شماره 2، پلاک 15 واقع شده است.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha