جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره های آموزشی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه

حوزه/ معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در راستای افزایش مهارت آموزی طلاب کلاس ها و کارگاه هایی را به صورت دوره ای برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در راستای افزایش مهارت آموزی طلاب و خانواده آنان، کلاس ها و کارگاه هایی را به صورت دوره ای برگزار می کند که دوره های ترم تابستان نیز از سال گذشته در این معاونت راه اندازی شده است.

در دوره تابستانه سال 97 مجموعاً 206 نفر برای شرکت در کلاس های آموزشی ثبت نام کردند که در تابستان جاری تعداد شرکت کنندگان با افزایش 50 درصدی همراه بوده و به 330 نفر هنرجو رسیده است.

در دوره ترم تابستان سال جاری 158 نفر در بخش برادران و 172 نفر در بخش خواهران شرکت کرده اند و کلاس هایی در زمینه خوشنویسی، طراحی، ویرایش، انیمیشن، ویرایش عکس، نویسندگی و... در حال برگزاری است.

علاوه بر کلاس های آّموزشی که در ساختمان اصلی این معاونت برگزار می شود، جهت سهولت حضور طلاب، چندین کلاس در مرکز شهید حقانی شهرک مهدیه و همچنین مسجد امام خمینی(ره) شهرک پردیسان در حال برگزاری است.

دوره های تابستانه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه تا اواسط شهریور ماه ادامه داشته و دوره های پیشرفته و همچنین جذب هنرجویان جدید از آبان ماه آغاز می شود.

گفتنی است: هنرمندان برجسته و تراز نیز جهت ادامه فعالیت حرفه ای هنری به انجمن های هنری ـ رسانه ای طلاب معرفی می شوند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha