جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عساکره ، معاون آموزش مدرسه علمیه امام مهدی اهواز

حوزه/ دوره تخصصی «تبلیغ در اربعین»، ویژه طلاب مدارس علمیه امیرالمؤمنین(ع)، علی ابن ابی‌طالب(ع) و امام مهدی(عج) اهواز، در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع)، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی عساکره، معاون آموزش مدرسه علمیه امام مهدی(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری دوره «تبلیغ در اربعین» با رویکرد تربیتی خبرداد و گفت: این دوره با همکاری بنیاد فقه و معارف ویژه طلاب و روحانیون مدارس علمیه امیرالمؤمنین(ع)، علی ابن ابی‌طالب(ع) و امام مهدی(عج) اهواز برگزار می‌شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام مهدی(عج) اهواز، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت زیارت اربعین و قابلیت تبلیغی که در طلاب عرب زبان مدارس فوق وجود دارد، تصمیم بر آن گرفته شد، تا دوره‌ای ویژه برای آشنایی هرچه بهتر با فنون تبلیغی برگزار شود.

وی با بیان اینکه دوره «تبلیغ در اربعین» در مشهد مقدس با حضور اساتید برجسته حوزوی برگزار می‌شود، اظهار داشت: این دوره برای تربیت طلاب در امر تبلیغ، مخصوصاً تبلیغ در اربعین، اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام عساکره، با بیان اینکه دوره تبلیغ در اربعین از شانزدهم لغایت بیست و سوم مردادماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: إن‌شاءالله طلاب و روحانیون عرب زبان سه مدرسه علمیه اهواز، ضمن بهره‌مندی از فیوضات و معنویت بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع)، بتوانند اصول فعالیت تبلیغی در مسیر اربعین حسینی را فراگیرند.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام مهدی(عج) اهواز، در پایان اظهار داشت: در کنار دیگر اساتید، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی شاهرودی قرار است در بحث سیره تربیتی اهل‌بیت(ع) و استاد دهقان مسأله تبلیغ در اربعین را برای طلاب و روحانیون تدریس کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha