پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید آیت الله موسوی جزایری از مرکز فنی و حرفه ای شهدای عین دو
بازدید آیت الله موسوی جزایری از مرکز فنی و حرفه ای شهدای عین دو

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری، در بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای شهدای عین دو اهواز، قول مساعد داد که ما آمادگی داریم جهت تجهیز بیشتر سازمان فنی حرفه‌ای از مسئولین، پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای شهدای عین دو اهواز، با بیان اینکه این مرکز سنگر مهمی در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: ابتدای امر نگرانی برای بنده حاصل شده بود که این طرح‌های خود اشتغالی مورد استقبال واقع نشده، اما بحمدالله امروز این نگرانی برطرف و تبدیل به خوشحالی شده است.

وی ضمن ابزار خرسندی از این مسأله که ۹۰ درصد کارآموزان مرکز فنی و حرفه‌ای شهدای عین دو اهواز، از جوانان بومی این منطقه هستند، گفت: إن‌شاءالله جوانان عزیز آستین همت را بالا زنند و با مراجعه به این مراکز، فن و حرفه‌ای متناسب با علاقه و مهارت خویش را فرا گیرند.

آیت الله موسوی جزایری، با بیان اینکه در این مرکز، آموزش‌هایی از قبیل جوشکاری، ساخت درب و پنجره  upvc، تعمیرات موبایل، خیاطی و... ارائه می‌گردد، ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: ما آمادگی داریم جهت تجهیز بیشتر سازمان فنی حرفه‌ای از مسئولین پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha