جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی
حجت الاسلام موسوی ، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به استمرار کلاس‌های درسی و فعالیت‌های تبلیغی طلاب در ایام تابستان، گفت: آن دسته از دروسی که مدت‌زمان سال تحصیلی به اتمام نرسیده‌اند، در تابستان تدریس شده و علاوه بر آن نیز یک سری دوره‌های مختلف علمی نیز در ترم تابستانه، برای طلاب برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه در طول ایام تابستان، کلاس‌های درسی مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) طبق روال هرساله، دایر است، اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند «تعطیلات حوزه باید کم شود»، مدیریت مدرسه علمیه تصمیم برآن گرفت تا تعطیلی طلاب به حداقل رسد.

وی با بیان اینکه در طول سال طلاب و روحانیون مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) مشغول تحصیل و فعالیت‌های تبلیغی و جهادی هستند، گفت: حتی در ایام عید نوروز نیز طلاب مشغول فعالیت‌های جهادی، تهذیبی و تحصیلی بودند که خوشبختانه این مهم به تقویت بنیه علمی طلاب کمک بسزایی کرده است.

حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به فعالیت طلاب در طول ایام تابستان، افزود: آن دسته از دروسی که مدت‌زمان سال تحصیلی به اتمام نرسیده‌اند، در تابستان تدریس شده و علاوه بر آن نیز یک سری دوره‌های مختلف علمی نیز در ترم تابستانه، برای طلاب برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، با بیان اینکه کلاس‌ها و کارگاه‌های علمی برگزارشده، به درخواست طلاب و اساتید مدرسه بوده است، بیان کرد: درس‌هایی نظیر «منطق»، «فلسفه»، «اصول» و یک سری دروس مهارتی در طول ترم تابستان با حضور کلیه طلاب به انضمام یک سری برنامه‌های ورزشی برگزار می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: البته طلاب از برنامه‌های تبلیغی نیز غفلت نکرده و یک بازه زمانی را به همراه مساجد در اردوهای زیارتی همچون مشهد مقدس شرکت می‌کنند تا هم کار با نوجوان را انجام دهند و هم از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) بهره‌مند شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha