جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید آیت الله موسوی جزایری از قرارگاه سازندگی و خدمت‌رسانی بقیه‌الله(عج)
بازدید آیت‌الله موسوی جزایری از قرارگاه سازندگی و خدمت‌رسانی بقیه‌الله

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری از قرارگاه سازندگی و خدمت‌رسانی بقیه‌الله(عج) اهواز، بازدید کرد و گفت: دولت و سازمان فنی و حرفه‌ای برای آموزش جوانان دوره‌های رایگان خیلی مفیدی برگزار می‌کنند تا جوانان با یادگیری این آموزش‌ها برای خود، کار و رزق حلالی دربیاورند؛ ازاین‌رو توصیه می‌کنم که حتماً از این دوره‌ها استقبال کنند و من نیز به‌شخصه اگر گرفتاری‌ها و کارهای زیادی نداشتم حتماً در این دوره‌ها شرکت می‌کردم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، از قرارگاه سازندگی و خدمت‌رسانی بقیه‌الله(عج) مستقر در مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) عین دو، بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به کلام نورانی پیامبر اعظم(ص) مبنی بر «الکاسب حبیب الله»، گفت: کاسب حبیب خداست و کسی که برای امرار معاش خود و خانواده‌اش تلاش کند، قطعاً زندگی‌اش پر روزی خواهد بود؛ چراکه برای عبادت هفتاد جز وجود دارد افضل آنها طلب مال حلال است.

آیت‌الله موسوی جزایری، با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای از سوی نهادهای مردم‌نهاد، اظهارداشت: دولت و سازمان فنی و حرفه‌ای برای آموزش جوانان دوره‌های رایگان خیلی مفیدی برگزار می‌کنند تا جوانان با یادگیری این آموزش‌ها برای خود کار و رزق حلالی دربیاورند؛ ازاین‌رو توصیه می‌کنم که حتماً از این دوره‌ها استقبال کنند و من نیز به‌شخصه اگر گرفتاری‌ها و کارهای زیادی نداشتم حتماً در این دوره‌ها شرکت می‌کردم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: آیا یک فرد بی‌سواد یا آنکه حرفه‌ای بلد نیست، می‌تواند به جامعه و مملکت خویش کمک کند!؟ به همین دلیل جوانان حزب‌اللهی اگر خود را ولایت مدار رهبر می‌دانند، باید به رونق تولید توجه کنند.

 وی در پایان با بیان اینکه  استخدام دولتی دیگر یا وجود ندارد یا بسیار کم است، گفت: جوانان باید با یادگیری فن و حرفه برای خود اشتغال ایجاد کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha