سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 859032
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
کتاب گروه‌های مرجع جوانان

حوزه/ انتشارات تیسا کتاب «گروه‌های مرجع جوانان» نوشته سید ضیاء هاشمی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ، کتاب «گروه‌های مرجع جوانان» که برآمده از پایان‌نامه دکترای سید ضیاء هاشمی است، به تحلیل جامعه‌شناختی عوامل تأثیرگذار بر افکار و عقاید جوانان می‌پردازد.

این کتاب که برآمده از پایان‌نامه دکترای این عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و مدیر فعلی خبرگزاری ایرنا است، به تحلیل جامعه‌شناختی عوامل تأثیرگذار بر افکار و عقاید جوانان می‌پردازد و در مجموعه انسان‌شناخت نشر تیسا منتشر شده است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «نسل جوان در هر جامعه‌ای به عنوان آینده‌ساز جامعه تلقی می‌شود؛ بنابراین در جامعه‌ای که رو به آینده دارد پرورش جوانان و بسترسازی برای رشد و هدایت آنان از اولویت‌های اجتماعی به شمار می‌رود.

جوانان به خصوص کسانی که در ابتدای دوران جوانی به سر می‌برند خواهان شخصیتی مستقل هستند و به طور طبیعی با هرگونه عدم پذیرش یا بی‌توجهی به این خواست برخورد منفی خواهند داشت، ولی در عین حال نیاز آن‌ها آن است که رفتار خود را با دیگران محک بزنند و به صحت عمل و فکر خود اطمینان حاصل کنند طبعا این اطمینان در صورتی حاصل می‌شود که در رویه‌های عملی منش فردی و نیز نوع نگاه و قضاوت در مورد مسائل و موضوعاتی که در زندگی فردی و اجتماعی پدیدار می‌شوند.»

کتاب «گروه‌های مرجع جوانان» نوشته «سید ضیاء هاشمی» را نشر تیسا در ۱۶۲ صفحه و با قیمت ۳۲۹۰۰ تومان در سال ۱۳۹۸ منتشر کرده است.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha