پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیرکل صدا و سیمای فارس

حوزه/ مدیرکل صداوسیمای استان فارس بابیان اینکه نام ایران همه عشایر را به گرد یکدیگر جمع کرده است، تصریح کرد: اوج ایثار و فداکاری عشایر را در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سید تقی سهرابی امروز در جلسه ای با اعضای هیئت‌امنای موکب حضرت ابوالفضل(ع) قشقایی‌های ایران در کربلا که در سالن جلسات صداوسیمای مرکز فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه حفظ اسلامیت، نخستین انتظاری است که نظام اسلامی از ما دارد، تقویت نقاط مختلف را هم‌افزایی و تعاملات دانست و گفت: اگرچه در چهل سال گذشته در بخش‌های مختلف ضعف‌هایی وجود داشته، اما قطعاً امید داریم که در گام دوم انقلاب بتوانیم نقاط قوت خود را بیشتر کنیم.

مدیرکل صداوسیمای استان فارس بابیان اینکه نام ایران همه عشایر را به گرد یکدیگر جمع کرده است، تصریح کرد: اوج ایثار و فداکاری عشایر را در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم.

وی، نابودی فرهنگ عاشورا و انتظار را از اهداف دشمن برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند بانفوذ در بین قومیت‌ها، تفرقه ایجاد کنند، ‌اما انجام فعالیت‌های دینی و مذهبی با محوریت امام حسین(ع) قطعاً تلاش‌های دشمنان را  ناکام خواهد گذاشت.

سهرابی در ادامه با تأکید بر اینکه حفظ اسلام، حفظ تمامیت اراضی ایران است، ابراز کرد: در این عصر برای پاسداری از ایران و اسلام که امام(ره) مبلّغ آن بود، وظیفه بزرگی بر دوش داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha