پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احمد امیرآبادی

حوزه/ عضو هیأت رئیسه مجلس بر تشکیل مرکز رسیدگی به امور مساجد زیر نظر امام جمعه قم گفت: نهادهای مرتبط با مساجد نیز با اشراف امام جمعه می‌توانند در این مرکز از ائمه جماعات حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» احمد امیرآبادی فراهانی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، از تصویب قانون طرح اداره مساجد در مجلس شورای اسلامی یاد و تصریح کرد: شورای نگهبان این طرح را برخلاف شرع دانست و بر آن اشکال گرفت و اکنون باید با نگاه به فرمایش رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه مسجد باید با محوریت امام جماعت مدیریت شود، به دنبال امام جماعت توانمند در مساجد باشیم تا بتوانیم به پویایی مساجد برسیم.

وی اضافه کرد: استان‌های مختلف با محوریت ائمه جمعه، مرکز رسیدگی به امور مساجد را راه‌اندازی کرده و به دنبال حمایت از ائمه جماعات هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مرکز رسیدگی به امور مساجد باید زیر نظر امام جمعه قم تشکیل شود تا بودجه مشخصی به این مرکز اختصاص یافته و تعیین ائمه جماعات مساجد و حمایت از آن‌ها را دنبال کند و نهادهای مرتبط با مساجد نیز با اشراف امام جمعه می‌توانند در این مرکز از ائمه جماعات حمایت کنند.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    سلام طاعات وعبادات قبول بنده حدودا8سال است خادم مسجدهستم ودرهمان مسجدنیزسکونت دارم ازانجاکه هیچ حقوق ومزایاوبیمه ه ی ندارم مجبورم سرکاربروم کارگرفصلی ساختمان هستم وفرزندمعلولی هم دارم که دراین شرایط نابه سامان کاری هرچه درامددارم هزینه داروودرمان فرزندم میشودازطرفی هم هیئت امناعذرم راخواسته انددرحالحاضرهم هیچ پول پیشی هم ندارم که جابجاشوم شماروبخداقسم میدهم لطفاکمکم کنیدزندگیم لبه تیغ است برای اطمینان بیشترمیتوانیدتشریف بیاوریدوتحقیق کنید ادرس... نیروگاه ابتدای بلوارجمهوری16 متری گلستان نبش کوچه1مسجدامام حسن مجتبی شماره (شماره تماس محفوظ است )