جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه تابستانه اربعین

حوزه/ اولین مدرسه تابستانه مهارتی معرفتی «اربعین» با موضوعات نگاه تاریخی، کلامی و تمدنی به زیارت اربعین و جایگاه آن در جهان معاصر از ۱۲ تا ۱۷ مردادماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، اولین مدرسه تابستانه مهارتی معرفتی «اربعین» با موضوعات نگاه تاریخی، کلامی و تمدنی به زیارت اربعین و جایگاه آن در جهان معاصر، آسیب شناسی و شبهه شناسی مناسکی و مذهبی و مطالعات میان فرهنگی ایران و عراق برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، محمد هادی همایون، حجت‌الاسلام حامد رحما کاشانی، احمد رهدار، جبار شجاعی، محمدمهدی ذوالفقار زاده و آیت‌الله سیدمهدی میرباقری نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری ی اساتید بخش معرفتی و سید عدنان اشکوری و محمد جواد صادقی مجد اساتید بخش مهارتی آموزش کاربردی مکالمه لهجه عراقی اولین مدرسه تابستانه مهارتی معرفتی «اربعین» هستند.

علاقه مندان به شرکت در این دوره می‌توانند مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۳۰۵۷۱۶۸۱ در پیام رسان بله ارسال کنند.

هزینه شرکت در این دوره برای دانشجویان و طلاب ۷۵ هزار تومان، برای دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) ۵۰ هزار تومان و هزینه آزاد ۱۵۰ هزار تومان است.

برگزیدگان این دوره به سفر زیارتی کاربردی عتبات عالیات مشرف و گواهی معتبر شرکت در دوره به آن‌ها اعطاء می‌شود.

گفتنی است، آیین افتتاحیه‌ اولین مدرسه‌ تابستانه مهارتی معرفتی اربعین در دانشگاه امام صادق(ع) واقع در تالار امام خمینی(ره)، با حضور ریاست دانشگاه امام صادق آقای دکتر سعدی و دیگر اساتید این دانشگاه (دکتر همایون، دکتر گودرزی، دکتر امامی دکتر مطهرنژاد و مهمانان خارجی از ساعت 9 تا 11 صبح روز شنبه 12 مردادماه برگزار خواهد شد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha