پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اهمیت همکاری حوزه‌های علمیه خواهران با انجمن‌های علمی گفت: حوزه علمیه خواهران هویت و جایگاه خود را در عرصه علوم اجتماعی پیدا کند.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»،  حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه میان حوزه علمیه خواهران و انجمن علمی مطالعات اجتماعی حوزه با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران باید هویت و جایگاه خود را در عرصه علوم اجتماعی پیدا کند، اظهار کرد: دیده شدن حوزه علمیه خواهران بسیار اهمیت دارد اما هنگامی این دیده شدن صحیح خواهد بود که جایگاه علمی مناسبی داشته باشیم و از راه‌های رسیدن به جایگاه علمی مناسب نیز همکاری با انجمن‌های علمی است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: این رو امیدوارم که این تفاهم‌نامه منشأ برکات فراوانی برای انجمن علمی مطالعات اجتماعی حوزه و حوزه‌های علمیه خواهران باشد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین خیری بیان کرد: انجمن علمی مطالعات اجتماعی حوزه فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده است، یکی از این فعالیت‌ها طرح انجمن علمی انقلاب اسلامی بود که امروزه این طرح در ۲۹ استان برگزار می‌شود.

رئیس انجمن علمی مطالعات اجتماعی حوزه با اشاره به توانمندی این انجمن نسبت به توانمندسازی استادان علوم اجتماعی در حوزه‌های علمیه ابراز کرد: با توجه به ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانیم همکاری خوبی با این نهاد داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha