شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ سومین یادواره شهدای لشکر زینبیون و شهید عارف حسسینی در قم

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه قدس بیان کرد:دشمنان اسلام بدانند که ایران اسلامی دهه پنجاه آمریکا را از ایران بیرون کرد و سپس از منطقه بیرون کرد، این موضوع را مطمئن باشند که سنگرها را یکی پس از دیگری فتح کرده و به لطف خدا در بیست سال آینده اسرائیلی وجود ندارد و آمریکا در آستانه فروپاشی است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» سردار محمدرضا فلاح زاده در یادواره شهید عارف حسینی و شهدای لشکر زینبیون که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) قم برگزار شد، با اشاره به سابقه اهل بیتی(ع) مردم پاکستان گفت: شیعیان پاکستان دارای خصوصیات برجسته ای هستند که از جمله آنها می توان به اهل بیتی(ع) بودن و شجاعت آنها اشاره کرد.
وی با ذکر این مطلب که مردم پاکستان همواره مدافع اهل‌بیت(ع) بوده اند، افزود: دین اسلام به چند موضوع اهمیت داده است که از جمله آنها می توان به فراگیری علم اشاره کرد.
معاون هماهنگ کننده نیروی قدس یادآورشد: اسلام تأکید بسیاری به کسب علم و بالا بردن توان علمی کرده و آن را از محدوده مکان خارج کرده است؛ این مساله تا جایی مهم است که اهل‌بیت(ع) تأکید کردند مداد علما، شهدا را می‌سازد و راهی صحنه نبرد می‌کند.
وی بیان کرد: هنگامی‌که مطالعه می‌کنیم متوجه می‌شویم کسانی وارد دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) شدند که با قرآن و اهل‌بیت(ع) و مسجد ارتباط داشتند؛عالم هم حلقه اتصال به خدا است و مردم را باخدا و اهل‌بیت آشنا می‌کند، از طریق علمای ربانی به پیامبر(ص) و معصومین وصل می‌شویم.
فلاح زاده با ذکر این مطلب که طلب علم در کنار کار و اشتغال از جمله مسایل مورد مورد تاکید اسلام است، اظهارکرد: بر اساس روایات خداوند عبادت را به ده قسمت تقسیم کرده که ۹قسمت آن کار و تلاش و کسب روزی حلال است، اگر کسی لقمه حلال نخورد تربیت‌پذیر نیست و لقمه حلال سبب هدایت و عاقبت‌به‌خیری انسان می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس تصریح کرد: شناخت وظیفه موضوع مهمی است که همه مردم باید به آن توجه کنند؛ امیرالمؤمنین(ع) فرمودند عمل به وظیفه مهم است،کسانی که امام علی(ع) را شناختند در جمل و صفین و نهروان در برابر دشمن ایستادگی کردند.
سردار فلاح زاده با تقدیر از لشکر زینبیون ابراز کرد: لشکر زینبیون پاکستان ۲۳هزار شهید در برابر وهابیت تقدیم اسلام کرد،رزمندگان دفاع مقدس در عملیات آزادسازی خرمشهر و عملیات غدیر، رمضان و بیت‌المقدس شرکت کردند چون امام(ع) را به‌خوبی شناخته و به وظیفه خود عمل و مجاهد فی سبیل الله شدند و برای همیشه تاریخ ماندگار شدند.
وی بابیان اینکه گروهک تروریستی داعش در سوریه و عراق دست به جنایت‌های زیادی زد،افزود: لشکریان اسلام زمانی که متوجه شدند مقام معظم رهبری فرمودند که سوریه به‌عنوان خط قرمز نباید شکسته شود و اگر سوریه شکست بخورد عراق نیز شکسته می‌شود به جبهه حق علیه باطل رفتند. 
معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس با اشاره به شبهات مطرح‌شده درباره حمایت سوریه از اسرائیل گفت: بشار اسد هیچ‌گونه قرارداد صلحی با اسرائیل امضا نکرد و سفارت‌خانه‌ای برای رژیم صهیونیستی باز نکرد بلکه از مبارزان فلسطینی حمایت کرد.
سردار فلاح زاده گفت: لشکرزینبیون، فاطمیون وحیدریون و نیروهای رزمنده ایرانی فرمان مقام معظم رهبری را اجرا کرده و به مصاف دشمن رفتند و از دمشق راندند و از بارگاه حضرت رقیه(س) و حضرت زینب(سس) دفاع کردند.
وی با تأکید بر اینکه مدافعان حرم حماسه‌های زیادی را خلق کردند،بیان کرد: داعش قصد داشت بارگاه حضرت زینب(س) را با خاک یکسان کند ولی غیورمردان مدافع حرم در برابر آن‌ها ایستادگی کرده و سر از تن آن‌ها جدا شد و همه خانه‌ها خراب و سنگرها متلاشی شد اما زیر تیربارهای دشمن مقاومت کردند.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس بابیان اینکه لشکر زینبیون در دفاع از حرم حماسه‌آفرینی کرد،تصریح کرد: این موضوع ریشه در شجاعت و غیرت حسینی مدافعان حرم پاکستانی دارد،یکی از نیروهای لشکر زینبیون ۱۵داعشی را با تیربار به درک واصل کرد.
فلاح زاده عنوان کرد: خداوند اهمیت و جایگاه والایی برای شهادت قائل است؛ اگر یاران امام حسین در کربلا شهید نمی‌شدند چند سال بعد از دنیا می‌رفتند، خداوند می‌فرمایند شهدا نمردند و سر سفره ما روزی می‌خورند،شهید روز قیامت هفتاد نفر از بندگان الهی را شفاعت می‌کند و قبر آن‌ها تا ابد ماندگار است و دارالشفای آزادگان است.
وی در پایان با ذکر این مطلب که این روزها ترامپ عربده‌کشی کرده و اسرائیل نوکری ترامپ را می‌کند، عنوان کرد: دشمنان اسلام بدانند که ایران اسلامی دهه پنجاه آمریکا را از ایران بیرون کرد و سپس از منطقه بیرون کرد، این موضوع را مطمئن باشند که سنگرها را یکی پس از دیگری فتح کرده و به لطف خدا در بیست سال آینده اسرائیلی وجود ندارد و آمریکا در آستانه فروپاشی است.
انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha