سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سردار حسین کاجی - روای دفاع مقدس

حوزه/ سردار کاجی گفت: شهیدان انقلاب اسلامی، با حرکت خود معادلات دنیا را بهم ریخته اند و امروز نیز شاهد شکست بیش از پیش دنیای کفر هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار حسین کاجی، در بیست و پنجمین یادواره شهدای بخش شهمیرزاد، به میزبانی مسجد حضرت ولی عصر(عج) این شهر، با بیان اینکه شهیدان امامزادگان عشق هستند، اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی، نیروهای صدام یک نوجوانی را اسیر گرفته بودند و به او می گفتند که به امام خمینی(ره) توهین کن، اما این نوجوان کوچک ترین جسارتی را به امام راحل نکرد و در عوض گفت که «الموت صدام»؛ نیروهای صدام که از این حرکت شجاعانه این نوجوان ایرانی بسیار دلخور و خشمگین شده بودند، دست و پای این نوجوان ایرانی را به ماشین هایی که خلاف یکدیگر حرکت می کرد بستند و این نوجوان را زنده زنده دو نیمه کردند.

این رزمنده و راوی دفاع مقدس، با بیان اینکه  امروز در صحنه های مختلف انقلاب، ما دست شهیدان را می بینیم، تصریح کرد: امروز قبر صدام به واسطه آه و دعای والدین شهداء، به زباله دانی تبدیل شده است، اینها اثرات خون شهداء است.

وی ضمن انتقاد از عدم ساخت یادمان و یا دروازه های شهدا در ورودی برخی از شهرها و با بیان اینکه در برخی از کشورهای دیگر، آثار مجاهدان و رزمندگان خود به صورت یادمان و در معرض دید عموم قرار داده اند و آنان مورد احترام همگان در کشورشان هستند، افزود: شهیدان افتخارات ملی ما هستند و شهدای یک شهر و دیار نه فقط متعلق به آن شهر، بلکه متعلق به جهان اسلام هستند.

سردار کاجی، با بیان اینکه شهیدان انقلاب اسلامی، با حرکت خود معادلات دنیا را بهم ریخته اند و امروز نیز شاهد شکست بیش از پیش دنیای کفر هستیم، خاطرنشان کرد: پزشکان حتی در سالم ماندن پیکر مطهر بسیاری از شهدا در حیرت هستند و بسیاری از پزشکان اذعان کرده اند که برای سالم ماندن پیکر یک شهید، آن هم پس از چندین سال هیچ دلیل علمی نیافته ایم و علماء و بزرگان اذعان دارند که سالم ماندن پیکر شهدا دلیل علمی نمی خواهد زیرا اینها از صالحین هستند.

وی با بیان اینکه شهدا امروز دل ها را متوجه امام زمان(عج) می کنند و در حال یارگیری برای آن حضرت هستند، گفت: پیروزی های پی در پی و شکست های مفتضحانه دشمن در جبهه های حزب الله، سوریه و عراق و... نمایانگر این است که جبهه امام زمان(عج) در حال شکل گیری است.

این رزمنده و راوی دفاع مقدس تصریح کرد: شهداء حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و همواره هوای ما را دارند. حضور ما در یادواره های شهداء و دارلشفاء شهیدان به واسطه نیاز ما به آنهاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha