سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
خطبای جمعه لبنان

حوزه/ خطبای جمعه لبنان این هفته در خطبه نماز جمعه گفتند: امیدوار بودیم که برخی از اقدامات سیاسی که اخیراً در سطوح مختلف انجام شد، منجر به پایان خونریزی ها و درگیری ها چه در داخل کشورها و چه بین کشورها شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، خطبای جمعه لبنان این هفته در خطبه نماز جمعه گفتند: امیدوار بودیم که برخی از اقدامات سیاسی که اخیراً در سطوح مختلف انجام شد، منجر به پایان خونریزی ها و درگیری ها چه در داخل کشور ها و چه بین کشور ها شود.

سید فضل الله: باید خونریزی ها و درگیری های منطقه پایان یابد

سید جعفر فضل الله در خطبه نماز جمعه بیروت گفت: انسان عربی و مسلمان در برابر پروژه های سرنوشت سازی قرار دارد که با معامله های تجاری و در رأس آن معامله قرن مدیریت می شود.

وی اشاره کرد: امیدوار بودیم که برخی از اقدامات سیاسی که اخیراً در سطوح مختلف انجام شد، منجر به پایان خونریزی ها و درگیری ها چه در داخل کشور ها و چه بین کشور ها شود.

سید فضل الله تصریح کرد: ما خواهان فعالسازی این اقدامات و همراهی با آن در یمن، سوریه و روابط کشور های حاشیه خلیج فارس با ایران هستیم تا اینکه از دست این جنگ های امنیتی، اقتصادی و سیاسی که منابع و انرژی ما را از بین برد، رها شویم.

شیخ دعموش: لبنانی ها باید برای حل بحران دولت همکاری کنند

شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله در خطبه نماز جمعه از لبنانی ها خواست روز به روز بیشتر برای نجات کشورشان در سایه وضعیت اقتصادی و معیشتی اسفبار همکاری کنند و از برخی مسائل کوتاه بیایند و با اقداماتی که در جهت حل بحران کنونی انجام گرفته، همراهی کنند.

وی تاکید کرد: درست نیست که دولت به خاطر لج بازی و اصرار بر گزینه های مشخص، از کار متوقف شود.

شیخ یاسین: آمریکا و اسرائیل به دنبال متزلزل کردن اوضاع لبنان هستند

شیخ علی یاسین رئیس نشست علمای صور در خطبه نماز جمعه گفت: پروژه آمریکایی صهیونیستی به دنبال هدف قرار دادن ساختار داخلی و خارجی لبنان و بر هم زدن اوضاع لبنانی ها است.

وی خواستار پایان دادن به موضوع استخدام آوارگان فلسطین در اسرع وقت شد و آن را موجب منفعت کشور و مسئله فلسطین دانست.

شیخ حمود: همچنان زبان ما قبل جنگ داخلی در لبنان پابرجاست

شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه علمای مقاومت گفت: همچنان زبان ما قبل جنگ داخلی در لبنان رو به تشدید است و به تعصب ها و تفرقه ها دامن زده می شود.

وی افزود: همگی باید به زبان منطق و مصلحت حقیقی کشور توجه کنند.

شیخ حمود تصریح کرد: گمان نمی کنم کسانی که به تعصب ها دامن می زنند، بدانند چه کار می کنند، در واقع عقل های آن ها تعطیل شده و چشمانشان نمی بیند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha