چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
پانزدهمین دوره «برنامه رهبری جوانان مسلمان» در ساکرامنتو برگزار می شود

حوزه/ دانش آموزان مسلمان در پانزدهمین دوره «برنامه رهبری جوانان مسلمان» که به مدت 4 روز از فردا آغاز می‌شود، شرکت می‌کنند تا در حوزه‌های اجتماعی، حقوقی و برنامه‌ریزی تقویت شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه ، یک گروه حقوق مدنی اسلامی در آمریکا، از برگزاری پانزدهمین دوره «برنامه رهبری جوانان مسلمان» در 4 آگوست در شهر ساکرامنتو در ایالت کالیفرنیا خبر داد.

در اطلاعیه ای که توسط شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) در کالیفرنیا منتشر شد آمده است: برنامه چهار روزه به دانش آموزان مسلمان اجازه می دهد در فعالیت های حوزه های اجتماعی، حقوقی و برنامه ریزی شرکت داشته باشند.

در برنامه رهبری جوانان مسلمان، شرکت کنندگان درک عمیق تری از روندهای قانونگذاری از کالیفرنیا به دست خواهند آورد. دانش آموزان مسلمان همچنین فرصتی خواهند داشت تا مهارت های رهبری شان را تقویت کرده و و ابزارهای تبلیغاتی و سازماندهی ارزشمندی کسب کنند. به علاوه هر دانش آموز مسلمان در یک «مجلس قانونگذاری نمایشی» در پایتخت ایالتی شرکت کرده و در آنجا به مدت یک روز به عنوان سناتور ایفای نقش کرده، در خصوص مسائل مهم و سیاست های عمومی اعم از انتخابات ، آموزش و امنیت عمومی به بحث می پردازند. بعلاوه هر یک از دانش آموزان دبیرستانی در زمینه های مشارکت مدنی و حمایت از رسانه ها آموزش های عملی را خواهند دید. پس از آن ، فراگیران جوان می توانند با داشتن تماس مستقیم با سیاست گذاران با تجربه، با مسئولین منتخب ملاقاتی داشته و مهارت های شبکه ای شان را توسعه دهند. انتظار می رود دانش آموزان و جوانان با ایجاد دوستی جدید با سایر دانشجویان از سراسر کالیفرنیا ، از نظر اجتماعی ارتقاء پیدا کنند.

گفتنی است ایالت کالیفرنیا یکی از بزرگترین جمعیت  های اسلامی را در آمریکا دارد و تخمین زده می شود که بیشتر این مسلمانان در کالیفرنیای جنوبی ساکن باشند و 100 هزار مسلمان نیز در شهر سن  دیگو هستند. به علاوه تعداد زیادی از مسلمانان کالنیفرنیا اصلیت مکزیکی و آمریکای لاتین دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha