شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امتحانات پایان سال سطوح عالی حوزه در موسسه امام صادق(ع) قم

مسئول امتحانات سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم گفت: امتحانات تجدیدی و ارتقایی سطوح عالی حوزه علمیه 23 مردادماه آغاز می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی قاسمیان، مسئول امتحانات سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» زمان آغاز امتحانات کتبی تجدیدی و ارتقایی سطوح عالی حوزه های علمیه را اعلام کرد و گفت: این امتحانات 23 مردادماه آغاز می شود.

وی با بیان این که امتحانات کتبی تجدیدی و ارتقایی تا 4 شهریورماه 1398 ادامه خواهد داشت، گفت: طلاب سطوح عالی حوزه علمیه قم می توانند از 10 تا 18 مردادماه 98 نسبت به ثبت نام امتحانات کتبی و انتخاب محل آزمون اقدام کنند.

مسئول امتحانات سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم با بیان این که طلاب و فضلای حوزه برای ثبت نام در امتحانات سطوح عالی حوزه علمیه قم بایستی از طریق سایت معاونت آموزش و پنل شخصی خود اقدام کنند، اضافه کرد: زمان پرینت کارت ورود به آزمون نیز 18 مردادماه 1398 تا 4 شهریورماه 1398 معین شده است.

وی زمان برگزاری امتحانات کتبی جبران کسر معدل سطوح عالی را نیز همزمان با امتحانات کتبی تجدیدی و ارتقایی عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمیان درباره اعلام نتایج آزمون نیز اظهار داشت: زمان اعلام نتایج امتحانات فعلا قطعی نشده است ولی به طور معمول نتایج یک یا دو هفته بعد از اتمام امتحانات از طریق سایت معاونت آموزش اعلام خواهد شد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha