جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: شهیدان بودند که این انقلاب و نظام را برای همیشه بیمه کردند، لذا تکریم این عزیزان و خانواده معظم آنان بر هر ایرانی واجب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی، صبح امروز در دیدار با جمعی از خانواده های شهدای شهرستان مریوان اظهار داشت: شهیدان بودند که این انقلاب و نظام را برای همیشه بیمه کردند، لذا تکریم این عزیزان و خانواده معظم آنان بر هر ایرانی واجب است.

امام جمعه مریوان با اشاره به اینکه استان کردستان به ویژه شهرستان مریوان از ابتدای انقلاب و حتی اکنون در خط مبارزه با جریان های ضدانقلاب قرار دارند، بیان داشت: در ماه های اخیر و حتی سال گذشته همه به عینه دیدیم که عملیات تروریستی توسط عناصر خودفروخته استکبار در این منطقه به امید ایجاد ناامنی صورت می گیرد  و در این مدت ما شهدایی را تقدیم انقلاب کردیم.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه جریان های تروریستی هرگز نخواهند توانست به اهداف خود برسند، بیان داشت: امروز اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی در جایگاهی است که ابرقدرت های شرق و غرب صراحتا به این مهم اذعان می کنند، حال عده ای فریب خورده که هیچ جایگاه و منزلتی در نزد مردم و جامعه ندارند می خواهند مسبب ناامنی در کشور شوند.

ماموستا شیرزادی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: خانواده های شهدا از جایگاه بسیار والایی برخوردارند و به عنوان اسوه شناخته می شوند، لذا مسئولان باید تکریم این عزیزان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

امام جمعه مریوان در ادامه با اشاره به اینکه جهان غرب به دنبال منحرف کردن اذهان عمومی از مسئله مهم و اصلی جهان اسلام، یعنی فلسطین است، بیان کرد: امروز تمام رسانه های غربی و ضداسلام تلاش می کنند که مسئله فلسطین را به حاشیه بکشند و جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی را پنهان نگه دارند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با وجود تلاش های تمام عیار رسانه های بیگانه و نیز اعمال مرتجعانه برخی از کشورهای منطقه، مسئله فلسطین نه تنها کم رنگ نشده است، بلکه روز به روز شاهد فراگیر شدن قیام فلسطینیان علیه زورگویی های صهیونیست ها هستیم.

امام جمعه مریوان در پایان سخنان خود گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن جمهوری اسلامی، دوباره مسئله فلسطین که مسئله اول جهان اسلام شد،لذا باید دیگر کشورهای اسلامی همانند ایران در مقابل اقدامات ضدانسانی رژیم غاصب اسرائیل موضع گیری کنند و خود را در نقطه ضعف و ترس قرار ندهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha