پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیام محمد حسن رستمیان - سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان، با صدور پیامی، سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به مسئولان این شورا تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان، با صدور پیامی، سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به مسئولان این شورا تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بدون شک نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مهمترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و همواره در صف مقدم دفاع از ارزشهای انقلاب و اسلام عزیز قرار داشته و دارد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حفظ روحیه انقلاب اسلامی سالانه برنامه‌ریزی متنوعی دارد که در برگزاری مناسبت‌ها و مراسم‌ها جلوه‌گر می‌شود.

این شورا تنها بر اساس وظیفه دینی و انقلابی خود و منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای در صحنه حاضر است و همه افرادی که دل در گرو انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل (ره) و رهبری عزیز دارند را  زیر خیمه انقلاب جمع می کند و با بهره مندی از ظرفیت آنان در زنده نگه داشتن تاریخ پر افتخار ایران سرافراز می کوشد.

امروز حضور مقتدرانه مردم در آفرینش  صحنه های بدیع نظام در جهان، تمام رسانه های جمعی را تحت تاثیر خود قرار داده است و در صورت فقدان این نهاد، مناسبت های مهم در هاله ای از فراموشی رفته و پیام مردم همیشه در صحنه  ایران عزیز به گوش جهانیان نمی رسید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در راستای وظایف خود به لطف الهی و حضور مردم فهیم این استان در لحظه لحظه روزهای پس از انقلاب با تبعیت از مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای، هیچ خللی به خود راه نداده است  و پر صلابت و استوار وظیفه خود را انجام داده است.

اینجانب فرا رسیدن سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به رئیس و اعضا و کلیه دست اندرکاران این نهاد انقلابی در استان سمنان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان مزید توفیقات آن اعضا را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی و تحقق اهداف بزرگ انقلاب اسلامی مسالت دارم.

محمد حسن رستمیان
۱۲ مردادماه ۹۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha