جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محسن انصاری نیا

حوزه/ رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان سمنان گفت: شورای علمی گفتمان انقلاب اسلامی، در قرارگاه فرهنگی ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان سمنان شکل گرفته است و اساتیدی از حوزه و دانشگاه در این شورا حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام محسن انصاری نیا، ظهر امروز در دیدار هسته مرکزی ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان سمنان با نماینده ولی فقیه در این استان، به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نمازجمعه، با اشاره به اهم اقدامات این ستاد اظهار داشت: شورای علمی گفتمان انقلاب اسلامی، در قرارگاه فرهنگی ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان سمنان شکل گرفته است و اساتیدی از حوزه و دانشگاه در این شورا حضور دارند.

رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان سمنان، با بیان اینکه نمایشگاه فرهنگی دائمی در مصلای برگزاری نمازجمعه در حال راه اندازی است، تصریح کرد: مهدآدینه در نمازجمعه یکی از اقدامات ستاد برگزاری نمازجمعه است  که با حضور طلاب خواهر و برادر برای کودکان، در روزهای جمعه اجرای برنامه فرهنگی مذهبی را دنبال می کنند.

وی افزود: نشست هایی به منظور پرسش و پاسخ دینی و با حضور جوانان و ائمه جمعه موقت از سوی ستاد برگزاری نمازجمعه برگزار شده است که تاکنون نتایج خوبی را کسب کرده ایم.

حجت الاسلام انصاری نیا خاطرنشان کرد: ارتباط گیری با نمایندگان دانشگاه ها و مدارس آموزش و پرورش مبنی بر حضور جوانان و نوجوانان فعال و با انگیزه در نمازجمعه و ارائه برنامه های فرهنگی و تربیتی از دیگر اقدامات این ستاد است.

وی با اشاره به راه اندازی مجمع خیرین ستاد نماز جمعه گفت: ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان سمنان، با شکل دادن صفحاتی در شبکه های اجتماعی نسبت به نشر و ترویج بیش از پیش معارف اسلام ناب و به ویژه نمازجمعه اقدام کرده است.

رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان سمنان خطاب به آیت الله شاهچراغی گفت: در حال حاضر در حال تهیه و جمع آوری خطبه های عبادی و سیاسی شما در مدتی که امام جمعه سمنان بوده اید، هستیم تا به صورت یک کتاب تدوین شده و پس از انتشار در طی یک آیینی رونمایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha