جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یوسفی مدیر حوزه علمیه خوارهارن استان بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: امیدواریم جامعه ما با الگو پذیری از ازدواج آسان و ساده زیستی آن بزرگواران معصوم فرهنگ تسهیل در ازدواج جوانان را در تمام خانواده ها نهادینه کند و جوانان با الگو گرفتن از سیره و زندگی ائمه اطهار و ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) علیها با ازدواجی آگاهانه ، بهنگام و آسان به پیوندی پایدار دست یابند.

فاطمه یوسفی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، با تبریک فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: برکت ازدواج حضرت عل(ع) با حضرت فاطمه زهرا(س) عمری به‌گستردگی آفتاب دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: اول ذی الحجه سالروز پیوند آسمانی است که دیگر هیچ گاه مانند آن در تاریخ تکرار نشد؛ حضرت علی(ع) پیشوای پارسایان با حضرت فاطمه (س) برترین با نوی جهان پیمان عشق بست و خدا، والاترین فرستاده خویش را بر این پیمان گواه گرفت.

وی افزود: برکت این ازدواج، عمری به گستردگی آفتاب دارد؛ هم چنان که یاد و نام آن در تاریخ برای همیشه ماندگار شد و این روز، روزی مبارک برای همه کسانی  است که دل به زندگی فاطمی داده اند تا شادی خود را با خاطره همیشه روشن آن روز مبارک، پیوند زنند.

یوسفی با تبریک مجدد این روز گفت: امیدواریم جامعه ما با الگو پذیری از ازدواج آسان و ساده زیستی آن بزرگواران معصوم فرهنگ تسهیل در ازدواج جوانان را در تمام خانواده ها نهادینه کند و جوانان با الگو گرفتن از سیره و زندگی ائمه اطهار و ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) علیها با ازدواجی آگاهانه ، بهنگام و آسان به پیوندی پایدار دست یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha