شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسه علمیه امام خمینی اهواز
اعلام تعطیلی مدیریت حوزه علمیه و مرکز خدمات خوزستان

حوزه/ معاون اداری مالی حوزه علمیه خوزستان، با اعلام خبر تعطیلات تابستانی مراکز حوزوی خوزستان، اظهارداشت: پنج شنبه ۱۷ مردادماه جاری لغایت ۳۱ ماه جاری، زمان اعلام شده برای تعطیلی مدیریت حوزه علمیه و مرکز خدمات استان خوزستان می‌باشد.

مهندس علی مدد هاشم‌پور، معاون اداری مالی حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اعلام خبر تعطیلات تابستانی مراکز حوزوی خوزستان، اظهارداشت: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، طبق آیین‌نامه مراکز حوزوی، هر ساله در یک بازه زمانی مشخص، مدت‌زمانی را برای فصل تابستان معین می‌کند که در سال جاری نیز این تعطیلات از انتهای هفته جاری، آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان اعلام شده برای تعطیلی مدیریت حوزه علمیه خوزستان، از پنج شنبه ۱۷ مردادماه جاری لغایت ۳۱ همین ماه است، گفت: این تعطیلات صرفاً شامل مدیریت حوزه علمیه و مرکز خدمات استان خوزستان می‌باشد.

همچنین حجت‌الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در این راستا، اعلام کرد: طلاب گرامی قبل از تاریخ مذکور نسبت به انجام امور اداری و آموزشی خود اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: با توجه به تعطیلات تابستانی پیش رو در مراکز حوزوی، طلاب گرامی در صورتی که قصد خروج از کشور خصوصاً در ایام عرفه و اعیاد قربان و غدیر را دارند، نسبت به اخذ مجوز خروج از کشور فوراً اقدام نمایند.

حجت‌الاسلام کیانی، در پایان اظهارداشت: طلابی که در گذشته درخواست خروج از کشور داشته‌اند و به هر دلیلی از آن استفاده نکرده‌اند، باید با مراجعه به ادارات گذرنامه نسبت به ابطال نمودن خروج ثبت شده، اقدام نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha