پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله

حوزه/ شیخ نبیل قاووق تاکید کرد: با وجود تحریم ها، بر قدرت و حمایت مردمی مقاومت در لبنان، منطقه و جهان افزوده شده و اکنون مقاومت برای ساختن پیروزی جدید در لبنان و امت آماده می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله طی مراسمی که برای شهدای مقاومت اسلامی برگزار شد، گفت: سفارت آمریکا در لبنان که برای فتنه انگیزی و تحریک علیه مقاومت تلاش می کند، حزب الله را به تعطیلی جلسه شورای وزیران متهم کرده است.

قدرت و تأثیر حزب الله در معادله سیاسی روز به روز بیشتر می شود

وی افزود: آمریکا در حالت سرخوردگی و ناکامی است؛ چرا که علی رغم هزینه های فراوان آمریکا، قدرت و تأثیر حزب الله در معادله سیاسی روز به روز بیشتر می شود.

شیخ قاووق تصریح کرد: حزب الله به مسئولین ذیربط اطلاع رسانی کرده که در جلسه شورای وزیران در صورت دعوت، مشارکت خواهد کرد و ما برای نجات کشور تلاش می کنیم و تاکید می کنیم این مرحله استثنایی تحمل مشکلات بیشتر یا تعطیلی شورای وزیران را ندارد.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: پیروزی های ما در سوریه از منطقه و دستاورد ها و معادلات پیروزی جنگ 33 روزه حمایت می کند، به همین خاطر دشمنان محور مقاومت در سوریه شکست خوردند و به سلاح تحریم ها و قرار دادن در لیست تروریسم روی آورده اند.

وی ادامه داد: این مسئله جدید نیست؛ چرا که آن ها 30 سال است که مقاومت را در لیست تروریسم می دهند و تمامی انواع فشار مالی و اقتصادی را تحمیل کرده اند که این نشان از ناتوانی و ناامیدی آن ها در میدان است.

تحریم های آمریکا علیه مقاومت بیانگر ناتوانی و ضعف آن است

شیخ قاووق با تاکید بر اینکه تحریم های آمریکا علیه مقاومت بیانگر ناتوانی و ضعف و عدم دستیابی به دستاورد سیاسی و میدانی است، گفت: با توجه به اینکه آن ها در جنگ 33 روزه نتوانستند دستاوردی داشته باشند، هرگز نخواهند توانست با تحریم به آن دست پیدا کنند.

عضو شورای مرکزی حزب الله گفت: تحریم های 30ساله آمریکا علیه حزب الله چه نتیجه ای داشته است؟ آیا مقاومت دست از سلاحش برداشت یا موضع های خود را تغییر داد یا از سوریه عقب نشینی کرد؟

تحریم ها موضع مقاومت را نسبت به اوضاع منطقه تغییر نداده است

وی افزود: مقاومت علی رغم تشدید تحریم های مالی و اقتصادی، میدان جنگ و مباربه با خطر تکفیری در سوریه و یاری فلسطین را رها نکرد و موضع خود را نسبت به سرکوب و ظلم رژیم آل خلیفه علیه ملت بحرین یا تجاوز سعودی علیه یمن تغییر نداده و هرگز تغییر نخواهد  داد.

شیخ قاووق تاکید کرد: مقاومت علی رغم تحریم ها بر قدرت و حمایت مردمی از آن در لبنان، منطقه و جهان افزوده شده و مقاومت برای ساختن پیروزی جدید در لبنان و امت آماده می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha