پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 859328
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
تصاویر/ نخستین درس خارج فقه آیت الله العظمی مکارم شیرازی در سال ۹۸

حوزه/ کارشناس برنامه ریزی متون آموزشی حوزه های علمیه گفت: به زودی آیین نامه جدید آموزشی دروس خارج ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام شریفی پیش ازظهر امروز در اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه های علمیه استانی که در ساختمان مرکز مدیریت در قم برگزار شد، گفت: آیین نامه های آموزشی سطح یک برای سال تحصیلی جدید از فردا ابلاغ خواهد شد.

کارشناس برنامه ریزی و مطالعات متون آموزشی حوزه های علمیه با بیان این که پژوهش در حوزه های دانشی موضوعات اخلاق، ادبیات، و... در سطوح اول اجباری شده است، افزود: مدیران باید به این مسئله توجه داشته باشند تابتوانیم شاهد رشد مدارس علمیه باشیم.

وی با بیان این که امسال شاهد برخی تغییرات در متون درسی و نمرات پژوهشی هستیم، اظهار داشت: از دیگر طرح ها در برنامه جدید آموزشی توجه به مسئله دروس اقتضایی است و به همین دلیل باید مدیران به این موضوع توجه داشته باشند تا بهتر بتوان شاهد اجرای برنامه جدید آموزشی در حوزه باشیم.

حجت الاسلام شریفی افزود: در برنامه جدید آموزشی، موضوعی به نام پایه نخواهیم داشت و به زودی آیین نامه جدید آموزشی دروس خارج هم ابلاغ خواهد شد.

کارشناس برنامه ریزی و مطالعات و متون آموزشی حوزه های علمیه بیان داشت: در برنامه آموزشی جدید 58 عنوان کتاب آموزشی تعریف شده است.
313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha