شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید حسین مومنی

حوزه/ خطیب حوزوی بر لزوم فرهنگ سازی رسانه های جمعی به خصوص رسانه ملی در جهت ترویج ازدواج آسان، به موقع و آگاهانه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی، شنبه شب طی سخنانی در مراسم جشن هلهله ها که با حضور گسترده مردم در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم برگزار شد، با تاکید بر این که برکات مادی و معنوی ازدواج باید از طریق رسانه های جمعی به جوان ها گفته شود، اظهار داشت: ترس جوان ها از ازدواج و قبول مسئولیت در تشکیل زندگی مشترک، امروز یکی از مشکلات ماست که باید در این خصوص هم به ارتقای بصیرت فردی و عمومی پرداخت و هم این که رسانه ها و نخبگان و چهره های فرهیخته جامعه در امر فرهنگ سازی و مهیا کردن بستر ازدواج آسان و به موقع تلاش کنند.

وی همچنین بر لزوم بهره گیری حداکثری از ظرفیت رسانه ملی در ترویج ازدواج آسان تاکید کرد و گفت: امروزه شرایط به گونه ای است که نقش رسانه ها و به خصوص صدا و سیما در امر فرهنگ سازی بسیار مهم است و باید در این جهت از همه پتانسیل ها به درستی استفاده کرد.

این استاد حوزه بیان داشت: از سویی باید خانواده ها به دور از تجملات آن چنانی و چشم و هم چشمی های رایج به دنبال ازدواج به موقع، آگاهانه و آسان فرزندان خود باشند و بدانند افزایش سن ازدواج باعث مشکلات متعددی برای نسل جوان و نیز خانواده های آن ها می شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha