جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 859382
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
آیت‌الله  علیرضا اعرافی  در دیداردر دیدار مهندس الشِمّری سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء

حوزه/ آیت‌الله اعرافی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همیشه بر حرکت در خط مرجعیت تأکید می‌کنند، اظهار داشت: مواجهه با آمریکا و رژیم صهیونیستی بر فرزندان امت اسلامی واجب است و این کارزار به نگاه عمیق علمی و ابزارهای مختلف نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ،آیت‌الله  علیرضا اعرافی  در دیدار مهندس الشِمّری سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء از مجاهدت رزمندگان مقاومت در رفع فتنه داعش و توطئه‌های استکباری تقدیر کرد و گفت: وظیفه ما گرامی‌داشت این زحمت‌ها است.

مدیر حوزه های علمیه با تأکید بر اینکه احیای تمدن اسلامی نیازمند حرکت جهادی در ابعاد مختلف است، افزود: کشور عراق نقش زیادی در پیشرفت جهان اسلام و تأسیس حوزه‌های علمیه داشت؛ حشد شعبی و ملت عراق هم به ندای مرجعیت پاسخ دادند و هنوز در این خط قرار دارند.

وی تقویت رابطه مقاومت اسلامی با حوزه‌های قم و نجف را ضروری برشمرد و خاطرنشان ساخت: مقام معظم رهبری همیشه بر حرکت در خط مرجعیت تأکید دارند و بحمدالله نُجَباء در خط مرجعیت است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پرهیز مقاومت اسلامی نُجَباء از ورود به میدان سیاست را ارج نهاد و اظهار داشت: مقابله با جنگ نرم دشمن مهم‌تر از ورود به عرصه سیاست است. مواجهه با آمریکا و رژیم صهیونیستی بر فرزندان امت اسلامی واجب است و این کارزار به نگاه عمیق علمی و ابزارهای مختلف نیاز دارد.

آیت‌الله اعرافی ضمن اشاره به مقاومت چهل ساله جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: با مقاومت همه مشکلات حل می‌شود و حوزه علمیه قم با ده‎ها هزار طلبه و بیش از سیصد مرکز علمی، جهت کمک به مقاومت اسلامی آماده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha