پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مصطفی پورمحمدی

حوزه/ دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: تحریم وزیر امور خارجه ما نشان‌دهنده اوج این برخوردها بوده و ثابت می‌کند دشمنان ما ملاحظه هیچ‌چیزی را نکرده و اوج کینه و دشمنی را اعمال می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، امروز در نشست با علمای خراسان شمالی، با اشاره به موفقیت‌های شگرف انقلاب و نظام اسلامی در این چهار دهه، اظهار کرد: دشمنان قصد دارند دستاوردهای عظیم انقلاب و نظام اسلامی را کم‌ارزش جلوه دهند و به همین دلیل بیان می‌کنند در این مدت تمام کشورها پیشرفت کرده‌اند و این دستاوردها در ایران به برکت انقلاب اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه دشمنان القا می‌کنند که قبل از انقلاب هم خیلی از کارها صورت گرفته بود، افزود: در چنین شرایطی ما با نسل جدیدی سروکار داریم که دوست دارد گذشته خود را باشکوه و عالی نشان دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی اظهار کرد: همه این‌ها در حالی است که در هر کجای کشور که دست می‌گذاریم می‌بینیم میزان تحولات از زمین تا آسمان است؛ به‌گونه‌ای که پیشرفت‌ها نسبت به گذشته اصلاً قابل مقایسه نیست.

وی اضافه کرد: با توجه به  نرخ رشد کشورهای دیگر در توسعه‌های زیرساختی و زیربنایی در اکثر موارد آمارها حکایت از این دارد که رشد ما فوق‌العاده زیاد بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی تصریح کرد: همه این پیشرفت‌ها و دستاوردها در حالی به دست آمده که ما کشوری هستیم که هر روزی جلوی ما سنگ انداخته و دردسر درست کرده‌اند و با این میزان تحریم و تهدید به پیشرفت‌های فوق‌العاده رسیده‌ایم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز افزود: ما در کشوری هستیم که با این شرایط و دشواری‌ها به این پیشرفت‌ها و دستاوردها رسیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی خاطرنشان کرد: تحریم وزیر امور خارجه ما نشان‌دهنده اوج این برخوردها بوده و ثابت می‌کند دشمنان ما ملاحظه هیچ‌چیزی را نکرده و اوج کینه و دشمنی را اعمال می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌داند که این همه فشار آورده و کشور مقاومت کرده چه معنایی می‌دهد، تصریح کرد: دشمنان به‌خوبی آگاه هستند که با این وضعیت این کشور تأثیرات بسیار بزرگی برای آینده خواهد داشت؛ ازاین‌رو نگرانی فراوانی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha