جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش گفت: آمریکا در به زانو در آوردن ایران و تغییر اوضاع منطقه به نفع اسرائیل شکست خورده است و این به خاطر وجود مقاومت است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: آمریکا در به زانو در آوردن ایران و تغییر اوضاع منطقه به نفع اسرائیل شکست خورده است و این به خاطر وجود مقاومت و مخالفت ملت ها با سیاست های آمریکا و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: تحریم ها، حضور نظامی و خودکامگی آمریکا در آب های خلیج فارس، نتوانست ایران را به پای میز مذاکره بکشاند و این به خاطر مقاومت ملت ایران و ثبات موضع آنها در مخالفت قاطعانه با مذاکره زیر سایه تحریم و محاصره بود.

آمریکا در مقابله با ایران سرگردان و سر در گم شده

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: آمریکا در مقابله با ایران سرگردان و سر در گم شده و از دیدگاه و راهبرد مشخص برای تعامل با ایران برخوردار نیست و در برابر ایران شکست می خورد که آخرین آن تحریم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران است.

محور مقاومت در برابر خواسته آمریکا هرگز تسلیم نخواهد شد

شیخ دعموش ادامه داد: ایران کشوری است که در مقابله با آمریکا با قدرت و استحکام پیش می رود و همگی باید بدانند که محور مقاومت در برابر خواسته آمریکا هرگز تسلیم نخواهد شد و در آمادگی کامل به سر می برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha