جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست نماینده ولی فقیه با فعالان جهادی اهواز
بازدید نماینده ولی فقیه در خوزستان از مرکز جهادی عصر ظهور اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه خوزستان مملو از جوانان انقلابی و جهادی است، گفت: نسبت به فعالیت‌ کادر جوان و انقلابی مجموعه عصر ظهور اهواز، امیدوار بودم و امروز با مشاهده این فعالیت‌ها امیدوارتر شدم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در بازدید از مرکز جهادی عصر ظهور اهواز، با تبریک فرارسیدن حلول ماه ذی‌الحجه و همچنین سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: خداوند متعال در آیات ۳ و ۴ سوره طلاق «وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا*وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ» اشاره به [باز شدن] بن‌بست‌ها و گره‌های مختلف زندگی می‌کند و زندگی انبیا و اولیای الهی و همچنین اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) را مصداق این آیه شریفه دانسته است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی بر اساس همین آیه شکل گرفته است، گفت: گاهی در گوشه و کنار صدای نا امیدی شنیده می‌شود، اما این آیه سرلوحه و نصب العین پرچم‌دار انقلاب اسلامی است که سراسر امیدواری را به جامعه تزریق می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در ادامه با بیان اینکه مجموعه جهادی عصر ظهور برآمده از همین امید به نصرت خداوند متعال است، تصریح کرد: نسبت به فعالیت‌های شما امیدوار بودم و امروز با مشاهده این فعالیت‌ها امیدوارتر شدم.

امام جمعه اهواز، ضمن ابراز امیدواری نسبت به برنامه‌ها و عملکرد مجموعه عصر ظهور، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که این‌ مجموعه در استان خوزستان مشغول به فعالیت بوده و اعضای این گروه نیز همگی از جوانان انقلابی و فعال اهواز است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در پایان با بیان اینکه خوزستان مملو از جوانان انقلابی و جهادی است، گفت: إن‌شاءالله بتوانیم قدر خدمات و زحمات شما را بدانیم و بتوانیم از این ظرفیت نیروهای جوان و انقلابی استفاده کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha