چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
گام دوم انقلاب

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه لرستان، تبیین و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه را از مهمترین رسالت های حوزه و دانشگاه برشمرد و خاطر نشان کرد: وظیفه حوزویان و دانشگاهیان تهیه و اجرای دقیق برنامه های راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه بویژه دربین نسل جوان است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی سرپرست حوزه علمیه استان لرستان، در جلسه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که به همت حوزه استان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان، در دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: این جلسات بصورت مستمر با هدف تبیین و تقسیم وظایف و رسالت های حوزویان و دانشگاهیان برای تشریح اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و تبلیغ و تشریح این بیانیه در بین مردم برگزار خواهد شد .

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به ضرورت تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب در بین آحاد جامعه بیان داشت:تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مسیر قانون اساسی و همچنین برنامه کلی و اهداف نظام جمهوری اسلامی را برای همگان ترسیم نموده است . 

وی تبیین و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه را از مهمترین رسالت های حوزه و دانشگاه برشمرد و خاطر نشان کرد: وظیفه حوزویان و دانشگاهیان تهیه و اجرای دقیق برنامه های راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه بویژه دربین نسل جوان است . 

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان در پایان گفت:با تبیین و تشریح متن بیانیه گام دوم انقلاب می توانیم رشد و بالندگی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ابعاد گوناگون شاهد باشیم . 

در پایان این جلسه، شرکت کنندگان به بیان و تبادل نظرات خود برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه پرداختند.

انتهای پیام 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha