پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست

حوزه/ اولین نشست شورای هماهنگی نشریات علمی حوزه با حضور معاون پژوهش حوزه‌­های علمیه، مدیر مراکز و امور پژوهشی، تعدادی از سردبیران و صاحب­نظران در عرصه نشریات برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه شورای هماهنگی نشریات علمی حوزه با اهداف هماهنگی،هم­‌افزایی و تسهیل فرایند ارتباطی میان نشریات علمی حوزوی، استفاده از خرد جمعی در جهت راهبری کلان نشریات علمی حوزوی و همچنین ایجاد توازن در پوشش موضوعات مورد نیاز حوزه، جامعه  و نظام اسلامی، اولین نشست خود را با حضور معاون پژوهش حوزه­‌های علمیه، مدیر مراکز و امور پژوهشی ،  تعدادی از سردبیران و صاحب­‌نظران در عرصه نشریات برگزارشد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین میر معزی رئیس شورای هماهنگی نشریات علمی در سخنانی با اشاره به اهداف و وظایف این شورا،جایگاه آنرا در کمک به معاونت پژوهش حوزه در جهت هماهنگی بیشتر بین نشریات علمی حوزوی حائز اهمیت دانست و گفت: حرکت به سوی پرهیز از  برخی موازی کاری­‌ها و پاسخگو نمودن نشریات علمی نسبت  به مسائل علمی اعتقادی جامعه می­‌تواند از جمله وظایف این شورا باشد.

همچنین در ادامه این نشست درباره آیین­ نامه جدید وزارت علوم در مورد نشریات علمی بحث و گفت و گو شد و در پایان آیین­ نامه داخلی شورا با اصلاحاتی به تصویب رسید. 

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha