پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نشست هم‌اندیشی جامعه خیرین حوزه علميه خواهران هرمزگان

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان از برگزاری نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت‌مدیره جامعه خیرین حوزه خواهران استان خبر داد.

راضیه سلطان عباسی ندوشن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، با اشاره به اهمیت فعالیت جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران، گفت: هم‌اندیشی جامعه خیرین حوزه علمیه خواهران هرمزگان با حضور آقای ثنایی یکی از اعضای جامعه خیرین و مهندس فولادخوانی مشاور و طراح ایده های نو، در مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان برگزار شد.

وی، هدف از برگزاری این نشست را ارائه نظرهای کاربردی و برنامه ریزی های لازم برای تحقق اهداف و بیان چشم انداز آینده عنوان کرد و گفت: این نشست بیشتر برای فعال سازی جامعه خیرین و خارج کردن آن از رکود است.

 عباسی خاطر نشان شد: در این نشست به بیان فرصت ها و ارائه نظرهای کاربردی و برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری نشست های مستمر با هدف ایجاد اقتصاد پایدار پرداخته شد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان افزود: در این نشست مهندس فولادخوانی ضمن ارائه طرح های موثر در رشد اقتصادی جامعه خیرین حوزه علمیه خواهران آمادگی خود را برای همکاری های لازم در تحقق اهداف جامعه خیرین اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha