شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مقام عالی دولت در استان قم

حوزه/ استاندار قم در حاشیه بازدید از مرکز چشم پزشکی جوادالأئمه (ع)، توسعه گردشگری سلامت را از اولویت های اساسی حوزه بهداشت و درمان در استان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دکتر بهرام سرمست  عصر امروز 13 مردادماه با حضور در مرکز تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی جواد الأئمه (ع) ضمن بررسی روند درمان و خدمت رسانی به بیماران، از اهتمام کادر پزشکی و خیّرین در این مرکز قدردانی کرد.

مقام عالی دولت در استان قم با بیان لزوم وجود امکانات مناسب در مراکزدرمانی جهت بیماران، اضافه کرد: خیرین استان در زمینه ایجاد زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان خدمات مناسبی ارائه داده اند و ضروری است مسئولین حمایت لازم را در این زمینه صورت دهند.

سرمست، پذیرش بیماران خارجی از کشور های مختلف در مرکز چشم پزشکی جواد الأئمه (ع) را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: توسعه ظرفیت های گردشگری حوزه سلامت در استان از اولویت های مهم مدیریت استان می باشد.

رئیس شورای اداری استان قم، هدف بازدید از مراکز درمانی را گفتگو با بیماران و بررسی نحوه ارائه خدمات درمانی عنوان کرد و گفت: جلب رضایت بیماران بایستی از اولویت های اساسی مراکز درمانی و جامعه پزشکی باشد.

سرمست ضمن تاکید بر برنامه های استان در توسعه متوازن خدمات بهداشتی و درمانی، خاطر نشان کرد: پروژه های مناسبی در این بخش در حال تکمیل است که با بهره گیری از نقش خیرین درصدد افزایش این خدمات در استان هستیم.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha