جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اردوگاه تابستانی جوانان مسلمان در فلوریدا آغاز به کار کرد

حوزه/ بنیانگذار اردوی تابستانی جوانان مسلمان در گینزویل در فلوریدا می گوید که هدفش ایجاد خودسازی در نسل جوان از طریق تقویت رابطه آنان با خداوند است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از WUFT، اردوگاه تابستانی جدیدی برای جوانان و نوجوانان مسلمان در شهر گینزویل در ایالت فلوریدای آمریکا فعالیتش را آغاز کرده که هدف آن ایجاد حس مسئولیت، مالکیت، اجتماعی سازی در نسل جوان مسلمانان و همچنین ارائه آموزش های دینی اسلامی و مشارکت آنان در فعالیت های مذهبی اعلام شده است.

عمبرین جبار 38 ساله، بنیانگذار و مدیر اردوی تابستانی جوانان مسلمان در گینزویل در این باره گفت: امیدوارم کودکان بر پایه رابطه ای که با خدا دارند، خودسازی کرده، روابط شان را با جامعه محکمتر ساخته و در عین حال اوقات خوشی داشته باشند و در جلساتی که در آن شرکت می کنند به دیگران نیز آموزش دهند.

جبار که از شیکاگو به گینزویل نقل مکان کرده، یک اردوی مشابه نیز در آن شهر تشکیل داده است. وی گفت که هدفش از این کار ایجاد فضای مفرحی برای جوانان می باشد که در عین شاهدی و تفریح بتوانند رشد مثبتی نیز داشته باشند.

جبار افزود: وقتی به اینجا آمدم می دانستم که یک گروه برای جوانان در اینجا نیست. من خودم دو فرزند دارم و همین باعث شد برای ایجاد چنین اردوگاهی اشتیاق بیشتری داشته باشم.

گفتنی است اردوگاه جوانان مسلمان گینزویل هر هفته از ماه می تا آگوست، میزبان 20 کودک مسلمان است و فعالیت های این اردو بین دو مسجد در شهر (مرکز هدا و مرکز اسلامی گینزویل) تقسیم شده است. کودکان و نوجوانان در رده های سنی 6 تا 12 سال در فعالیت های اسلامی- مذهبی و اجتماعی این اردو شرکت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha